Övernattningstur!

Nu hänger gitarrspelandet löst här, det eftersom regnet hänger i luften och gitarrer inte tål väta. Nu kan kanske vän av ordning tycka att jag borde ha ett gitarrfodral av Gore- Tex, men icke.

Nu hänger gitarrspelandet löst här, det eftersom regnet hänger i luften och gitarrer inte tål väta. Nu kan kanske vän av ordning tycka att jag borde ha ett gitarrfodral av Gore- Tex, men icke.

dubbla sopsäckar... sen fixar jag regnskydd över trubaduren ... Vad kan gå fel ??? Jo vänta .. Lasse går fel håll .....
;)

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Gött är det 😄

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    65.1 KB · Visningar: 387

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!
@rimn: tak för lånet av skeden! Jag hittade min försvunna spork imorse. I bakluckan på bilen...

Skickas från min iPad via Tapatalk

29351

Avslutat
Bilder från turen

Lite bilder från turen, den förbannade "röken" ställde till lite problem... Det var trots en mycket trevlig stund i skogen med tanke på mina omständigheter... nästa gång åker hammocken med! ;)

http://www.utsidan.se/albums/view.htm?ID=8293

P.S. Tackar alla som letade efter kniven! :)

Mvh troswe

Senast ändrad:

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.