Övernattningstur!

Kan inte denna helgen tyvärr....
Men tänkte föreslå en övernattning nästa helg 3-4 maj någonstans i Svartedalen och hålla tummarna för att vädret håller i sig.......

Deltagare:

Anemon
MrZip
Rimn ?
 
Kan inte denna helgen tyvärr....

Men tänkte föreslå en övernattning nästa helg 3-4 maj någonstans i Svartedalen och hålla tummarna för att vädret håller i sig.......



Deltagare:



Anemon

MrZip

Rimn ?


Kan inte ikväll, men är gärna med nästa helg. Då kan jag ta med hemgjord beef jerky.


Skickas från min iPad via Tapatalk
 
Kan inte denna helgen tyvärr....
Men tänkte föreslå en övernattning nästa helg 3-4 maj någonstans i Svartedalen och hålla tummarna för att vädret håller i sig.......

Deltagare:

Anemon
MrZip
Rimn ?

3-4 maj kan jag tyvärr inte, men 2-3 maj skulle gå bra. Även Valborgsmässoafton - är det någon som ska ut då?
 
Valborg kan jag inte men den 2-3 funkar bra! Vet att Mr Zip kunde då med (stämmer det fortfarande?)- hur är det med mjensen om vi ändrar till 2-3 ?
 
Hade gärna följt med, men jag kan inte. Funderar på en kortistur till Stora Hassungaredssjön istället till helgen.

Ha så mysigt och hälsa alla, glöm inte att ta trevliga/roliga bilder...

Mvh troswe
 
Ännu en goo natt ute i det fria
 

Bilagor

  • 2014-05-02 21.05.42.jpg
    2014-05-02 21.05.42.jpg
    39.1 KB · Visningar: 356
  • 2014-05-02 22.08.55.jpg
    2014-05-02 22.08.55.jpg
    43.5 KB · Visningar: 360
Fin helg , halva teamet fortsatte för fiske ett dygn till.
Blev ju abborre trots att vi löste fiskekort...haha - ja Svartedalen är inte det bästa P&T vattenområdet , men det finns en del och vi såg 2 kg regnbågar ploga längs ytan.

Bästa tiden är ju nu - man kan ligga under bar himmel o slippa bli sönderbiten.
 
Lämna bilen vid Bottenstugan

Hej!

Först och främst - ursäkta att jag hijackar er tråd, men ni verkar husera på lederna runt Göteborg så jag ville vända mig till experterna. :)

Jag och min man tänkte vandra etapp 9 (Bottenstugan - Lysevattnet) ganska snart, och funderar på det här med parkering. Det går ju att ställa bilen vid Bottenstugan, men vet ni om det är problem med inbrott i bilarna där? Eller bara rent generellt på Bohusleden. Det vore väldigt tråkigt med en pajad ruta...

Väldigt tacksam för svar!

//Caisa
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.