Övernattningstur!

Kan inte denna helgen tyvärr....
Men tänkte föreslå en övernattning nästa helg 3-4 maj någonstans i Svartedalen och hålla tummarna för att vädret håller i sig.......

Deltagare:

Anemon
MrZip
Rimn ?
 
Kan inte denna helgen tyvärr....

Men tänkte föreslå en övernattning nästa helg 3-4 maj någonstans i Svartedalen och hålla tummarna för att vädret håller i sig.......



Deltagare:



Anemon

MrZip

Rimn ?


Kan inte ikväll, men är gärna med nästa helg. Då kan jag ta med hemgjord beef jerky.


Skickas från min iPad via Tapatalk
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Kan inte denna helgen tyvärr....
Men tänkte föreslå en övernattning nästa helg 3-4 maj någonstans i Svartedalen och hålla tummarna för att vädret håller i sig.......

Deltagare:

Anemon
MrZip
Rimn ?

3-4 maj kan jag tyvärr inte, men 2-3 maj skulle gå bra. Även Valborgsmässoafton - är det någon som ska ut då?
 
Valborg kan jag inte men den 2-3 funkar bra! Vet att Mr Zip kunde då med (stämmer det fortfarande?)- hur är det med mjensen om vi ändrar till 2-3 ?
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

29351

Avslutat
Hade gärna följt med, men jag kan inte. Funderar på en kortistur till Stora Hassungaredssjön istället till helgen.

Ha så mysigt och hälsa alla, glöm inte att ta trevliga/roliga bilder...

Mvh troswe
 
Ännu en goo natt ute i det fria
 

Bilagor

  • 2014-05-02 21.05.42.jpg
    2014-05-02 21.05.42.jpg
    39.1 KB · Visningar: 434
  • 2014-05-02 22.08.55.jpg
    2014-05-02 22.08.55.jpg
    43.5 KB · Visningar: 429
Fin helg , halva teamet fortsatte för fiske ett dygn till.
Blev ju abborre trots att vi löste fiskekort...haha - ja Svartedalen är inte det bästa P&T vattenområdet , men det finns en del och vi såg 2 kg regnbågar ploga längs ytan.

Bästa tiden är ju nu - man kan ligga under bar himmel o slippa bli sönderbiten.
 
Lämna bilen vid Bottenstugan

Hej!

Först och främst - ursäkta att jag hijackar er tråd, men ni verkar husera på lederna runt Göteborg så jag ville vända mig till experterna. :)

Jag och min man tänkte vandra etapp 9 (Bottenstugan - Lysevattnet) ganska snart, och funderar på det här med parkering. Det går ju att ställa bilen vid Bottenstugan, men vet ni om det är problem med inbrott i bilarna där? Eller bara rent generellt på Bohusleden. Det vore väldigt tråkigt med en pajad ruta...

Väldigt tacksam för svar!

//Caisa
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.