Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Övernattningstur!
- Trådstartare TorbjörnGbg
- Start datum
Kan inte denna helgen tyvärr....
Men tänkte föreslå en övernattning nästa helg 3-4 maj någonstans i Svartedalen och hålla tummarna för att vädret håller i sig.......
Deltagare:
Anemon
MrZip
Rimn ?
Kan inte ikväll, men är gärna med nästa helg. Då kan jag ta med hemgjord beef jerky.
Skickas från min iPad via Tapatalk
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Kan inte denna helgen tyvärr....
Men tänkte föreslå en övernattning nästa helg 3-4 maj någonstans i Svartedalen och hålla tummarna för att vädret håller i sig.......
Deltagare:
Anemon
MrZip
Rimn ?
3-4 maj kan jag tyvärr inte, men 2-3 maj skulle gå bra. Även Valborgsmässoafton - är det någon som ska ut då?
Valborg kan jag inte men den 2-3 funkar bra! Vet att Mr Zip kunde då med (stämmer det fortfarande?)- hur är det med mjensen om vi ändrar till 2-3 ?
Det funkar för mig med!
Skickas från min iPad via Tapatalk
Lite mycket att stå i nu, stuga, gräshelvete...mm
vi ses en annan gång.

vi ses en annan gång.
Fin helg , halva teamet fortsatte för fiske ett dygn till.
Blev ju abborre trots att vi löste fiskekort...haha - ja Svartedalen är inte det bästa P&T vattenområdet , men det finns en del och vi såg 2 kg regnbågar ploga längs ytan.
Bästa tiden är ju nu - man kan ligga under bar himmel o slippa bli sönderbiten.
Blev ju abborre trots att vi löste fiskekort...haha - ja Svartedalen är inte det bästa P&T vattenområdet , men det finns en del och vi såg 2 kg regnbågar ploga längs ytan.
Bästa tiden är ju nu - man kan ligga under bar himmel o slippa bli sönderbiten.
Lämna bilen vid Bottenstugan
Hej!
Först och främst - ursäkta att jag hijackar er tråd, men ni verkar husera på lederna runt Göteborg så jag ville vända mig till experterna.
Jag och min man tänkte vandra etapp 9 (Bottenstugan - Lysevattnet) ganska snart, och funderar på det här med parkering. Det går ju att ställa bilen vid Bottenstugan, men vet ni om det är problem med inbrott i bilarna där? Eller bara rent generellt på Bohusleden. Det vore väldigt tråkigt med en pajad ruta...
Väldigt tacksam för svar!
//Caisa
Hej!
Först och främst - ursäkta att jag hijackar er tråd, men ni verkar husera på lederna runt Göteborg så jag ville vända mig till experterna.
Jag och min man tänkte vandra etapp 9 (Bottenstugan - Lysevattnet) ganska snart, och funderar på det här med parkering. Det går ju att ställa bilen vid Bottenstugan, men vet ni om det är problem med inbrott i bilarna där? Eller bara rent generellt på Bohusleden. Det vore väldigt tråkigt med en pajad ruta...
Väldigt tacksam för svar!
//Caisa
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg