Nytt kök hos Biltema

avslutad210712; sa:
F*n hann inte kolla på bilden för nu är den borta :-(

Inte jag heller!
Kan inte någon dartahackig männska som besökte biltemasidan gå in i sitt webbcache och plocka fram bilden? Och dela med sig till oss?
Det kan det ju vara värt om den är så skoj som den verkar.

c:\documents and settings\[användarnamn]\lokala inställningar\temporary internet files\leta som bara den bland allt skräp

Jag sparade den på hårddisken för jag antog astt den skulle tas bort...

Hittar dock ingen info om hur jag lägger till bilder i inlägget...

Verkar som om bilden måste finnas på nätet för att man ska kunna få in den i inlägget.... och jag har ingenstans att lägga ut den....fotoalbumet är fullt...

Om någon har någonstans att lägga ut den så kan jag maila den...

/Andreas
[Ändrat av ala 2004-12-21 kl 09:30]

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
ala; sa:
Jag sparade den på hårddisken för jag antog astt den skulle tas bort...

Hittar dock ingen info om hur jag lägger till bilder i inlägget...

/Andreas

Skicka den till mig (martin@adbo.org) så ska jag lägga upp den så att alla kan ladda ner den.
// Martin

Biltema, denna gigant inom friluftsindustrin, måste ÄÄÄÄLSKA denna drift med dem... Är full av förväntan inför att få se bilden på deras lilla underverk!

Kommer den snart?

/ G

tigertamjaren; sa:
Biltema, denna gigant inom friluftsindustrin, måste ÄÄÄÄLSKA denna drift med dem... Är full av förväntan inför att få se bilden på deras lilla underverk!

Kommer den snart?

/ G

Här försöker man hjältemodigt agera som "räddaren i nöden" åt stackars "Biltema Outdoor wannabe"...och vad får man för det. En massa "hackers" gör den pinsamma situationen ännu värre genom att sprida fadäsen world wide!! ;o)

sorry att jag krånglade till det för er... =o)

/freddy

ala; sa:
Nu har både Martin och Tigertämjaren (från Rågsved?) bilden.... Vem hinner först???

/Andreas

Ånej min gode man, Rågsved är icke den härkomst som rätt stämmer med Tigertämjarens bakgrund. Ty även i soliga landskap finns skuggiga fläckar. Låt oss säga att det rör sig om en skärgårdskommun (den största) i Stockholms nordöstra närområde... ;)

För övrigt har den hett eftertraktade Biltema-bilden ännu icke visat sig på min inkommande mailserver. Kommer den?

/ G

tigertamjaren; sa:
För övrigt har den hett eftertraktade Biltema-bilden ännu icke visat sig på min inkommande mailserver. Kommer den?

/ G

Jag har svarat på ditt mail och bifogat bilden... Jag åsyftade att Joakim Thåström iblan kallades för "tigertämjaren från Rågsved".

Länk:
http://hem.passagen.se/jykke/
klicka på helikoptern...

/Andreas
[Ändrat av ala 2004-12-21 kl 10:44]

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips