Ny ryggsäck

Hej!
Det börjar bli dags att tänka om vad det gäller ryggsäck. Vill ha en LÄTT och inte alltför stor rygga.
Kollat Haglöfs katalog. Är det någon som har erfarenhet av modellen Lim? Funderar på om inte en 45 l skulle räcka för mina stugturer i fjällen framöver.
Kollade igår i Sthlm men ingen hade någon hemma så jag kunde testa. Någon av Er som läser detta som testat den?
Yvonne

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Vilka butiker tittade du i då? Vad jag minns har både Playground och Addnature iaf haft LIM45 tidigare. Sen är det möjligt att Sportutförsäljning (f.d. Intersport) vid ez. Sergelgatan har den.

Re: Rygga

Sportutförsäljning (f.d. Intersport) vid Sergelgatan har fortfarande kvar några Haglös Viktor 50l för 850 kr.(50% rabatt)
Mvh Casi

Kollat idag

Nix sportkompamiet hade ingen rygga kvar idag. Undrar om den är väldigt poppis? Nåväl fann en på Playground.
Tycker den verkar mkt bra men är fortfarande litet nyfiken om någon testat säcken???
Naturkompaniet och ytterligare en affär på Kungsgatan hade båda sålt slut på den så nån måste ju ha handlat.
Har jag tur är det nån som brukar använda sig av detta forum.
Yvonne

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips