Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Specialtillverkat, eller?
Såvitt jag vet så kom Nallo 3 för några år sedan. Det fanns iallafall inte för 10 eller ens 9 år sedan...
Du kanske har ett Keron...?
Såvitt jag vet så kom Nallo 3 för några år sedan. Det fanns iallafall inte för 10 eller ens 9 år sedan...
Gjorde det visst det!
Du måste vara felinformerad. Däremot har vissa förändringar skett på tältet. Kan mycket väl vara så att det fanns, utgick ur sortimentet för att sedan komma tillbaka.
Gjorde det visst det!
Du måste vara felinformerad. Däremot har vissa förändringar skett på tältet. Kan mycket väl vara så att det fanns, utgick ur sortimentet för att sedan komma tillbaka.
Oops, där ser man!
Sortimentsjojo kan det ju förstås röra sig om. Det skulle ju inte direkt vara första gången en modell åker in i och ut ur någon tillverkares sortiment...
Ett halvt exempel är ju årets Staikavariant som presenteras som en nyhet i katalogen trots att modellen som sådan funnits flera år...
Om Hilleberg gjorde något liknande med Nallo 3 för några år sedan så kan jag mycket väl ha "gått i fllan". I vilket fall som helst så har jag inget minne av att modellen fanns när jag köpte mitt Nammatj (2) GT.
Synd att man inte sparat alla(*) friluftsprylkataloger genom åren så att man kan hålla koll på vad tillverkarna hittar på...
(*) Om jag hade sparat alla friluftskataloger så hade jag nog behövt en betydligt större lägenhet vid det här laget...
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...