Någon som vet vad som hänt med Happy

Är det ngn som vet om dom fortfarande ska köra hammarbyhill sträckan ikväll kl 17 45 eller om det har blivit ändrade planer? slutade för en timme sedan så jag funtar på om jag ska vänta tills dess eller om jag ska ut och brumma i skogen nu?

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
Tillvänjning....

Tycker att någon direkt borde starta en tråd om kategorisering i detta forumet, så att vi känner oss lite mer hemma och det blir fart på det hela! :)

Hmmm 120 sekunder mellan inläggen....hmmm

Jag tror det är den globala uppvärmningens fel.

massorna rasar.

Du menar att happy rasade ihop? Jag tror mer att happy egentligen låg på en server på Lehman Brothers alt Moskva-börsen!

Jag tolkade skräckrubrikerna om att "Värden skakar" på aftonbladet.se handlade om att happymtb låg nere...

/JPL

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips