Någon som vet vad som hänt med Happy

Är det ngn som vet om dom fortfarande ska köra hammarbyhill sträckan ikväll kl 17 45 eller om det har blivit ändrade planer? slutade för en timme sedan så jag funtar på om jag ska vänta tills dess eller om jag ska ut och brumma i skogen nu?

Aktuellt

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.
Tillvänjning....

Tycker att någon direkt borde starta en tråd om kategorisering i detta forumet, så att vi känner oss lite mer hemma och det blir fart på det hela! :)

Hmmm 120 sekunder mellan inläggen....hmmm

Jag tror det är den globala uppvärmningens fel.

massorna rasar.

Du menar att happy rasade ihop? Jag tror mer att happy egentligen låg på en server på Lehman Brothers alt Moskva-börsen!

Jag tolkade skräckrubrikerna om att "Värden skakar" på aftonbladet.se handlade om att happymtb låg nere...

/JPL

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.