Någon som vet vad som hänt med Happy

Är det ngn som vet om dom fortfarande ska köra hammarbyhill sträckan ikväll kl 17 45 eller om det har blivit ändrade planer? slutade för en timme sedan så jag funtar på om jag ska vänta tills dess eller om jag ska ut och brumma i skogen nu?

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Tillvänjning....

Tycker att någon direkt borde starta en tråd om kategorisering i detta forumet, så att vi känner oss lite mer hemma och det blir fart på det hela! :)

Hmmm 120 sekunder mellan inläggen....hmmm

Jag tror det är den globala uppvärmningens fel.

massorna rasar.

Du menar att happy rasade ihop? Jag tror mer att happy egentligen låg på en server på Lehman Brothers alt Moskva-börsen!

Jag tolkade skräckrubrikerna om att "Värden skakar" på aftonbladet.se handlade om att happymtb låg nere...

/JPL

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips