> Någon som jobbar med ArcGIS och kan ge mig lite stöd?, Jag behöver få lite koll på

Jag behöver få lite kännedom om ArcGIS och undrar om det finns någon i mitt närområde (ca. 10 mil från Löddeköpinge/Lund) som jobbar med detta och kan tänka sig att visa mig lite. Kanske ha mig som praktikant under en dag?

Eller om ni vet någon.

Mikael
0705 387978

Vadär det du vill göra i ArcGIS?

Jag har jobbat i d ArcGIS i ett antal år men har ju inte på långa vägar knappat på allt, så lite beroende på vad du ska göra så kanske du kan få tips om vart du ska söka info på nätet. ESRI:s användarforum är ju en fin samling av hjälp, om man vet vilka ord man ska söka på.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Tack för tipsen.

Jag skall egentligen inte göra något specifikt utan vad jag vill är att ha fått se hur man arbetar med "tekniken". Jag har sökt ett jobb där det inte är krav på kunskap men det är bra om jag har en förståelse för det. Vad det handlar om har jag läst mig till men hur det används praktiskt vore kul att se.

Jag vill helt enkelt ha lite koll. Både för att stärka min kompetens och för att jag av naturen är nyfiken. :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips