Någon som har erfarenheter av www.outdoortrekking2010.de

Hej
Någon som handlat därifrån?
Har skickat några frågor till dem men de verkar vara sega på att svara.
Tänkte mej ett par Meindl Island för 190€
/Daniel

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Jag har inte handlat från dem. Att ingen svarade på ditt inlägg kan bero på att det var ditt första inlägg och att det hade en länk till ett företag. Folk på utsidan är ofta väldigt skeptiska till nya medlemmar som länkar till okända företag som har försäljning på nätet

Hur får man sina första svar då?

Om man precis blivit medlem??
Och för övrigt så har jag inget med affären ifråga att göra med......
Vill bara handla bra grejor till överkomliga priser.
/Daniel

Det är ju 2011 nu, och för mig känns det tveksamt att köpa från något som verkar varit en kampanj under 2010? Eller hur man nu fasen skall tolka namnet.

Framför allt när man trycker på kontakt och så dyker det inte upp några uppgifter alls, inte en enda adress eller namn.

Hemsidan är en modul som är köpt från en webbleverantör och det inte heller det något större förtroende hos mig.

Lägg ner tid på att söka på fler ställen istället för att undersöka tveksamheten hos en återförsäljare. De finns säkert att hitta någon annanstans till samma pris.

som t ex här.

Senast ändrad:
Frågar du ett mindre tyskt nätföretag bör du göra det på tyska.
Märker du att svarsfrekvensen från företaget är låg tag och jaga reda på andra företag som svarar och fråga inte oss som inte har en susning om just det.
god jakt

Hallo.

Är det någon som har testat outdoortrekkin2010.de under slutet 2012-idag?

Dem säljer nu t.ex. Haglöfs vassi jacket för under 4000:- sek + frakt.

Väl mött

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips