• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Någon annan ung friluftsintresserad?

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Ung SkåneTjej!

Hej! Tjej på 16 sommrar, men trivs med lite äldre människor. Har varit intresserad av friluftsliv ett tag nu och uppfyllde en dröm i somras när jag stog på kebnekaises topp på min födelsedag:). Hur avancerade är ni inom friluftandet? Bor i mitten av skåne men studerar i Malmö. Trevligt med ungt folk, hoppas på lite intressanta diskussioner:) Mvh Liisa

ja jag vet :)

jag e 20 och 5 dagar men ja tänkte att det skulle gå bra ialf
e en kille från sthlm som länge har fjällvandrat med familj men känner nu att jag vill träffa lite folk i min ållder som har samma intresse!

Jag är 19 och pluggar till landskapsarkitekt i Alnarp (Lomma). Jag och ett par kompisar har startat upp ett friluftsutskott till studentkåren. Vi sätter igång med de första aktiviteterna lö 19/1 med en dagsutflykt till måkläppen. Om det är några som är intresserade av att hänga med oss ut så maila till per.crona snabela gmail.com, inte bara den 19 utan när som helst så kan jag maila ett preliminärt program. Vi kommer att göra allt från att hänga med naturbussen till vinterturer i fjällen.

Per

Jag finns här!

17, 18 år i mars född -90, bor i Bromma - Stockholm.
Intresserad utav klättring och fjällvandring, dock har båda intressena legat på sparlåga allt för länge så nu i veckorna ska jag ta mig till Salveo Gym / Vertikal i Sundbyberg och ta och köpa mig ett klätter- & gymkort. Fjällvandringen får bli till nästa år,

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips