• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Någon annan ung friluftsintresserad?

Ung SkåneTjej!

Hej! Tjej på 16 sommrar, men trivs med lite äldre människor. Har varit intresserad av friluftsliv ett tag nu och uppfyllde en dröm i somras när jag stog på kebnekaises topp på min födelsedag:). Hur avancerade är ni inom friluftandet? Bor i mitten av skåne men studerar i Malmö. Trevligt med ungt folk, hoppas på lite intressanta diskussioner:) Mvh Liisa
 
ja jag vet :)

jag e 20 och 5 dagar men ja tänkte att det skulle gå bra ialf
e en kille från sthlm som länge har fjällvandrat med familj men känner nu att jag vill träffa lite folk i min ållder som har samma intresse!
 
Jag är 19 och pluggar till landskapsarkitekt i Alnarp (Lomma). Jag och ett par kompisar har startat upp ett friluftsutskott till studentkåren. Vi sätter igång med de första aktiviteterna lö 19/1 med en dagsutflykt till måkläppen. Om det är några som är intresserade av att hänga med oss ut så maila till per.crona snabela gmail.com, inte bara den 19 utan när som helst så kan jag maila ett preliminärt program. Vi kommer att göra allt från att hänga med naturbussen till vinterturer i fjällen.

Per
 
Jag finns här!

17, 18 år i mars född -90, bor i Bromma - Stockholm.
Intresserad utav klättring och fjällvandring, dock har båda intressena legat på sparlåga allt för länge så nu i veckorna ska jag ta mig till Salveo Gym / Vertikal i Sundbyberg och ta och köpa mig ett klätter- & gymkort. Fjällvandringen får bli till nästa år,
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Moxer Någon ung i borås trakten som vill o vandra?:) Träffar 0
flyer någon äventyrlig ung människa runt göteborg? Träffar 0
Avslutat medlemskap150409 Ekologiskt liv på landet någon? Träffar 4
Sara-Greta Utefest Höga Kusten någon? Träffar 1
Stiffmeistern Kille (gubbe) på 45 med son på 3 1/2 söker någon att utöva friluftsliv med. Träffar 0
såg någon vill hänga med på en vintertur Träffar 0
skogsvakt Någon trevlig aktivitets/friluftstjej ? Träffar 3
Newlin Någon som har ett krypin i Hudiksvall???? Träffar 0
Christer S Finns det någon "tur-tjej" ? Träffar 0
Dr.Jones Någon Malmöhund som vill med på skogtur 09-03-16? Träffar 0
X2000 Söker någon att dela upplevelser med. Träffar 0
naturbarn skida genom jämtlandsfjäll efter påsk, någon?! Träffar 2
Martie_B Någon friluftsintresserad i Jämtland? Träffar 1
Joakim Ambrosson Sörmlandsleden eller liknande - någon? Träffar 5
tinynova Någon som vill vandra Hallandsleden i sommar? Träffar 10
dtakkunen Någon äventyrssugen person i skåne Träffar 0
Dr_G jag vill träffa någon i uppsala Träffar 0
avslutad121105 Söker någon att som vill ut på äventyr Träffar 6
-Matilda- Nybörjare, någon med tips ang. offpist? Träffar 2
såg är det någon som vill träffa mig och fjällvandra Träffar 0
Fennec89 Ung i västernorrland/Sverige Träffar 5
vandraren83 Friluftsintresserad man söker kvinnlig dito Träffar 0
tisca Friluftsintresserad i umeå söker bekantskaper Träffar 3
Dreugtripobo Klätter-tränings-rid-friluftsintresserad i skellefteå? Träffar 6
ulol Friluftsintresserad familj på västkusten sökes Träffar 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.