Minsta möjliga packning?

Jag åker till indien och sri lanka om två veckor för att fotografera. Kommer ha med mig en väska med två fack; kamerautrustning och kläder.

Min tanke är att slippa släpa på så mycket grejer utan istället tvätta efter hand.

Vad är det absolut minsta du skulle ta med dig i kläd/sko-väg under tre veckor i det klimatet?
Vet väldigt lite om material och dyl. så om du har tid och lust så får du gärna specifiera!

Tack!

Indien har nästan lika många klimatzoner som vi har plus de tropiska..........så beroende på vart i indien du skall har en viss betydelse......generellt räcker tre ombyten ett på och två i packningen, men vilka?

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Ull och silke är mina spontana första tankar men hur mycket och vilka sorter beror på var på kontinenten du avser verka........

Om du kommer ha behov av bra exempelvis friluftsutrustning kanske det kan vara att tänka på. Annars: tandborste.

Om du kommer ha behov av bra exempelvis friluftsutrustning kanske det kan vara att tänka på. Annars: tandborste.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips