Minsta möjliga packning?

Jag åker till indien och sri lanka om två veckor för att fotografera. Kommer ha med mig en väska med två fack; kamerautrustning och kläder.

Min tanke är att slippa släpa på så mycket grejer utan istället tvätta efter hand.

Vad är det absolut minsta du skulle ta med dig i kläd/sko-väg under tre veckor i det klimatet?
Vet väldigt lite om material och dyl. så om du har tid och lust så får du gärna specifiera!

Tack!

Indien har nästan lika många klimatzoner som vi har plus de tropiska..........så beroende på vart i indien du skall har en viss betydelse......generellt räcker tre ombyten ett på och två i packningen, men vilka?

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Ull och silke är mina spontana första tankar men hur mycket och vilka sorter beror på var på kontinenten du avser verka........

Aktuellt

Vandra säkert i värmeböljan

Vandra säkert i värmeböljan
Sommarvandringar står på schemat för många, men värmen ökar risken för både vätskebrist och värmeslag. Med rätt planering kan du njuta av turen.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

dave1

Avslutat
Khakikostym och tropikhatt.. ;)

Nä men du behöver väl inte så mycket förutom resekläderna? Tandborste?

Om du kommer ha behov av bra exempelvis friluftsutrustning kanske det kan vara att tänka på. Annars: tandborste.

Om du kommer ha behov av bra exempelvis friluftsutrustning kanske det kan vara att tänka på. Annars: tandborste.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.