Malmö

Inlines i och kring Malmö

Hej!

Skånes isseglarklubb "SIK" kör inlinesturer på torsdagar eller annan lämplig dag i "Malmöregionen" under nästan hela den "isfria" säsongen, och har gjort så i ett flertal år! Finns på http://sik.skridsko.net/

Bara som ett tips!
Mvh!

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Ehrsa, har du möjligtvis mer info om kommande torsdag? (http://sik.skridsko.net/sommaraktiviteter/inlines.htm)

Hej!

Nej, tyvärr! Jag bor inte i den delen av landet, men har läst deras färdrapporter med ibland tillhörande bilder, och dom verkar rätt så flitiga. Och "regionen" Skåne verkar ha många fina stråk att upptäcka! Åkte själv i Malmö för ett par år sen i samband med en semestervistelse och upplevde det som jättefint då! Färdrapporterna kommer jag numera inte åt, vilket är synd..

Mvh!

Inga fler som är sugna att köra på söndag? Hade vart grymt att få ihop ett gäng.. :) Var precis ute och åkte lite och känner mig fruktansvärt taggad. Kom igen nu allihop! :D

Hade gärna åkt på söndag, men kommer vara iväg på semester då. Söndagen därpå är i alla fall jag öppen för förslag! :)
Övriga som är intresserade av söndagsturer - tack och lov är inte vintern här än! Häng på!

Någon som är ute på turer Malmö/Lund i år? Jag har varit ute en hel del sedan årskitet nästan, men mycket andra inlines-åkare har jag inte sett. Finns intresse för gruppåkning?

nu är jag med igen

lyckades precis prenumerera på tråden så nu svarar jag lite snabbare. blev det något den 23e?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips