Lillerik!

E dina skor fortfarande till salu? tænker førstås på dom dær små 35orna...

hælsningar till alla från regniga lofoten! hær ær riktigt fint och jag har fått mycket fin klættring!
 
Hej Joel!

Härligt det verkar i Lofoten! Vem bryr sig om lite regn?? Lillerik läser nog inte här men jag kan fråga honom när jag träffar honom. Annars har jag en del skor i strl 35,5 som är halv bra om du söker sådana!

ha det!

/Tina
 
tja tina! jo just nu spøregnar det, så man får væl læra sig aida.. :/

va ere før dojor? det e en massa tjejer hær me små fossingar som behøver pjux.. va vill du ha førom?

peace
 
låter fint!

Jag kan rekomendera southface på vågakallen om det fortsätter regna. Var noga med vägvalet bara... Har man otur hamnar man i läskiga rasbranter där det rinner vatten... Och får avbryta...
Det låter som du har det bra i alla fall. Jag är avundsjuk. Drick en svindyr bärs för mig på klätterkaféet! Kör hårt!
 
jo det blev ett par stycken svindyra bærs igår kvæll =( 54 kronor glaset...

helt allvarligt så e hær helt galet underbart.. hade mitt livs sjukaste æventyr på væstpillaren i helgen =)

Per> sæljer du fortfarande hemmagjorda daisys??

ha det bra allihopa
 
Hej igen Joel!

Hade gärna velat höra om ditt vestpillarenäventyr, du får berätta sen!

Har gått igenom mina gamla skor och kommit fram till följande. Ett par som är rätt fräscha men de har hål vid ena stortån, ett par som har spruckit lite i hälen annars fina men de är strl 35 (5.10 velcro) och pyttsemå. Båda är dock rätt äckliga och dåliga. Men 5.10 skorna är rätt ok så om du har någon som har pyttesmå fötter så..?

Kommer du hem något innan jul? Då hade du kunnat ta med dig skorna! Tar inte klättersäsongen slut snart eller kan man köra på?

/Tina
 
När jag var på LF så blev jag lofotenkorespondent åt KMR. Hade det inte vat nåt för dig o knåpa ihop nåra rader om livet där uppe. Skulle ju komma lägligt till nästa nummer!
 
har en klättrande tös här med pyttesmå fötter men hon sa att hon klarar sig utan äckliga och dåliga skor.

tänkte själv att man skulle göra en liten artikel av äventyren här uppe, får se hur det blir!

tjoflöjt
 
Ledsen att jag inte kan hjälpa er mer Joel, men klätterskor tenderar ju att bli rätt äckliga med tiden...:) Kolla in northstar om hon vill hitta billiga och fräscha dojjor!
/T
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.