letar efter ett en persons tält.

Hej!
eftersom jag snarkar o lever rövare på natten så är nog ingen ide att ha något större tält än för en person.
undra om någon vet ett tält för en eller två. ska använda på vinter också?

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Det här är jag sugen på, men budgeten tillåter inget just nu.

http://hilleberg.se/sv/product/akto

JPEG10-AktoGrn-08-0949-NoCMYKtag_3.jpg

Finns ett gäng 'akto-kopior' jag har ett vango helium superlite på ca 1kg och tycker det håller mycket hög kvalitet, köpte för två år sen tror ja från england för 200 pund, kolla annars terra nova laser competition som är i stort sett samma tält. Min modell är bara upphöjd i fotändan och sluttar helt i huvudändan vilket gör att duken kan hänga ner lite i ansiktet men ja vet att dom nya vango har stöd i bägge ändarna. Om du är intresserad av den modellen rekomenderar ja 1-2 manna modellen som ja har, den är rymlig för en person och man kan klämma in sig två där om man vill och tycker om att ligga nära och mysa :) hoppas du hittar ett du blir nöjd med!

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.