letar efter ett en persons tält.

Hej!
eftersom jag snarkar o lever rövare på natten så är nog ingen ide att ha något större tält än för en person.
undra om någon vet ett tält för en eller två. ska använda på vinter också?

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Det här är jag sugen på, men budgeten tillåter inget just nu.

http://hilleberg.se/sv/product/akto

JPEG10-AktoGrn-08-0949-NoCMYKtag_3.jpg

Finns ett gäng 'akto-kopior' jag har ett vango helium superlite på ca 1kg och tycker det håller mycket hög kvalitet, köpte för två år sen tror ja från england för 200 pund, kolla annars terra nova laser competition som är i stort sett samma tält. Min modell är bara upphöjd i fotändan och sluttar helt i huvudändan vilket gör att duken kan hänga ner lite i ansiktet men ja vet att dom nya vango har stöd i bägge ändarna. Om du är intresserad av den modellen rekomenderar ja 1-2 manna modellen som ja har, den är rymlig för en person och man kan klämma in sig två där om man vill och tycker om att ligga nära och mysa :) hoppas du hittar ett du blir nöjd med!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips