Låter som en strålade ide.
Tänkte bjuda på några reflexioner.
När det gäller ficklampa så brukar jag köra med pannlampa, suveränt om man behöver jobba med att fixa läger när det är mörkt (inge kul att ha ficklampan i munnen när man jobbar).
Brukar även ha med en engångständare + tändsticksask.
45-60L skulle kännas liten för mig, jag gillar att ha utrymme och har en 75L (men jag är ju inte gramjägare utan mer av packåsna).
Funderar över skålar... Jag rukar sköta matlagning efter två olika principer:
Trangiaköket (med gas eller rödsprit) då ha man allt för matlagning i köket, det som man måste ha med är bränsle (t röd eller gas). Sedan så så är det öppen eld och då brukar kan ha med mig kaffepanna och stekpanna fördelen här är att man ej bär bränsle. Vad jag völjer beror på hur vandringen ser ut.
När jag äter använder jag en kåsa, en såndär knivgaffelsked i plast samt en plastlåda med lock att äta ur. Locket kan användas som skärbräda mm samt att det bara är att sätta på och packa ner om man för tillfället inte vill diska
Potatismos tycker jag är enkelt och funktionellt (man kanske inte så gott) gillar att äta sånt man bara kokar upp vatten, blandar och äter. varmakoppen fruktsoppa och dylikt är bra som att ta lite snabbt om man behöver bli pigg och varm.
Fundera på pressningen, har haft bara en prasselpress ibland och tält ibland.
Lycka till