Låna Garmin World Map

Jag skall snart åka till Nya Zealand och vara borta i ungefär en månad.

Är det någon som kan tänka sig att låna ut sin World Map till mig under denna tid?

Det är bara frågan om ett tidsbegränsat lån eftersom jag har MetroGuide Europe för utflykter i Europa.

Om du är intresserad av att låna ut, skriv till: riker@tiscali.se

Fel inlägg i detta forum!

Att låna ut en MapSource-programvara är ett brott licensavtalet.

Detta har Christer Lindh tidigare skrivit om denna typ av inlägg: "Nej. Jag vill inte heller att detta forum blir en bytesförmedling för copyrightskyddat material. Sådant där får ni väl sköta via Kazaa och dylika nätverk om ni så vill, och på eget ansvar."

Sådärja Runar nu är det bara att du kastar dig över mig igen. :)

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
kvalitet

Med tankte på kvaliten på Mapsource-kartan så vet i tusan om den egetligen är något att ha. I min hemtrakt i alla fall är kartan rena skämtet.

Re: kvalitet

kanotisten; sa:
Med tankte på kvaliten på Mapsource-kartan så vet i tusan om den egetligen är något att ha. I min hemtrakt i alla fall är kartan rena skämtet.
Menar du inte Worldmap snarare än MapSource? MapSource är programmet man använder för att hantera Garmins alla kartprodukter och alla MapSource-kartor jag sett har haft utmärkt noggrannhet. Jag gissar dock att Worldmap har samma dåliga precision som grundkartorna (kan vara några hundra meter fel).

Re: Fel inlägg i detta forum!

PR; sa:
Att låna ut en MapSource-programvara är ett brott licensavtalet.

Detta har Christer Lindh tidigare skrivit om denna typ av inlägg: "Nej. Jag vill inte heller att detta forum blir en bytesförmedling för copyrightskyddat material. Sådant där får ni väl sköta via Kazaa och dylika nätverk om ni så vill, och på eget ansvar."

Det är lungt Pelle, om du blev sur för min ordvits tidigare (www.GPSPilot.com alt. GPSPolis?) så ber jag så mycket om ursäkt
Vi är i princip helt överens om anv. av detta forum

Re: Re: Fel inlägg i detta forum!

errbe; sa:
PR; sa:
Det är lungt Pelle, om du blev sur för min ordvits tidigare (www.GPSPilot.com alt. GPSPolis?) så ber jag så mycket om ursäkt
Nejdå, det finns ingen anledning att be om ursäkt för jag är inte sur. Som du ser är det en glad gubbe där så jag skojade också.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips