Låna Garmin World Map

Jag skall snart åka till Nya Zealand och vara borta i ungefär en månad.

Är det någon som kan tänka sig att låna ut sin World Map till mig under denna tid?

Det är bara frågan om ett tidsbegränsat lån eftersom jag har MetroGuide Europe för utflykter i Europa.

Om du är intresserad av att låna ut, skriv till: riker@tiscali.se

Fel inlägg i detta forum!

Att låna ut en MapSource-programvara är ett brott licensavtalet.

Detta har Christer Lindh tidigare skrivit om denna typ av inlägg: "Nej. Jag vill inte heller att detta forum blir en bytesförmedling för copyrightskyddat material. Sådant där får ni väl sköta via Kazaa och dylika nätverk om ni så vill, och på eget ansvar."

Sådärja Runar nu är det bara att du kastar dig över mig igen. :)

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
kvalitet

Med tankte på kvaliten på Mapsource-kartan så vet i tusan om den egetligen är något att ha. I min hemtrakt i alla fall är kartan rena skämtet.

Re: kvalitet

kanotisten; sa:
Med tankte på kvaliten på Mapsource-kartan så vet i tusan om den egetligen är något att ha. I min hemtrakt i alla fall är kartan rena skämtet.
Menar du inte Worldmap snarare än MapSource? MapSource är programmet man använder för att hantera Garmins alla kartprodukter och alla MapSource-kartor jag sett har haft utmärkt noggrannhet. Jag gissar dock att Worldmap har samma dåliga precision som grundkartorna (kan vara några hundra meter fel).

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Re: Fel inlägg i detta forum!

PR; sa:
Att låna ut en MapSource-programvara är ett brott licensavtalet.

Detta har Christer Lindh tidigare skrivit om denna typ av inlägg: "Nej. Jag vill inte heller att detta forum blir en bytesförmedling för copyrightskyddat material. Sådant där får ni väl sköta via Kazaa och dylika nätverk om ni så vill, och på eget ansvar."

Det är lungt Pelle, om du blev sur för min ordvits tidigare (www.GPSPilot.com alt. GPSPolis?) så ber jag så mycket om ursäkt
Vi är i princip helt överens om anv. av detta forum

Re: Re: Fel inlägg i detta forum!

errbe; sa:
PR; sa:
Det är lungt Pelle, om du blev sur för min ordvits tidigare (www.GPSPilot.com alt. GPSPolis?) så ber jag så mycket om ursäkt
Nejdå, det finns ingen anledning att be om ursäkt för jag är inte sur. Som du ser är det en glad gubbe där så jag skojade också.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.