Länkar på bloggsidan. Varför?

Jag tycker verkligen att den nya funktionen med bokmärken är perfekt.
En lite undring dock:
Alla mina bokmärken dyker upp under rubriken "Länkar" när jag klickar på min blogg.
Är det bara jag som ser dem där, eller gör mina bloggläsare det?
Helst skulle jag vilja få bort dem därifrån.

HåkanF

clindh

Forumvärd
Det är så ja, att ens publika bokmärken visas även där - det är ju en vanlig bloggfunktion att man kan ha en lista med länkar vid sin blogg.

Kan ju iofs införa en flagga "visa i bloggen" vid sidan av valet om det är publikt eller ej.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Ja, jag skulle nog vilja ha det så. Om någon går in på min sida och klickar på bokmärken så ser dom att jag delat in dem under en del olika rubriker, vilket gör dem lite förståeliga. På bloggsidan ligger de bara uppradade i en enda spalt.
HåkanF

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips