resultat
Hejsan på er!
tänkte ta upp resultatet jag fick ut av detta.
Först vill jag tcka för all hjälp jag fick av er som skrivit.blev som så att jag tog med en varm ganska stor flecce filt satte på mig varma kläder och en tjock ylletröja. i ryggsäcken tog jag med ett par soldatens ärtsoppa och torkade grönsaker och kött.flugspöt i handen å lite småsaker som tändstål,kniv,en liten ficklampa i fickan och förstahjälpen kit i väska på sidan av ena låret,man vet ju aldrig när det kan behövas.
Gav mig av med bilen med målet på ett avlägset tjärn.stannade 3km före där vägen tar slut och vandrade fram till vattnet.hittade en bra plats som var reativt skyddad från väder och vind.
där gjorde jag eld och lite bekvämt på marken för sovplats.stannade i 4 dagar utan störreproblem förutom en liten regnskur mitt under 2:a natten .hade inget direkt tak förutom några tätväxande granar i närheten av den planerade sovplatsen som jag tog skydd under .
Ska försöka återvända dit i höst när det är ungefär samma förhållanden som i våras när jag va där för att förfina vissa saker,t ex bygga en bättre sovplats och testa lite nya ideèr jag fick under de dagar jag va där.hade med mig papper och penna och skrev ner mycke nytt jag fick uppleva och lära.Men på det hela sett så gick det mycket bra trotts lite utrustning.Haqr även köpt en kamera så att jag kan ta bilder och dokumentera på bild vad jag har gjort under turerna.