Kosterpaddling

Snart finns för de som är intresserade karta med tältplatser, pausplatser, passager och sevärdheter för hela Strömstad Skärgård.
Html-format med klickbara kartsymboler på CD-skiva.
Någon som är intresserad av en demoversion för utvärdering ???

Mats

Gärna!

Tar gärna en demoversion. Försöker göra en tur där varje sommar. Och jag kanske har missat något ;-)

/Rickard

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Jajamensan...

...kom igen bara! Nog kan jag klicka runt lite i vinterkylan. Jag och en kompis ska ut i helgen och blev inte så glada över köldrekordet för oktober här nere i Gbg-trakten.

/Harald

Vårpaddling

Hej.

Nu är abstinensen kraftig! Hade tänkt mig en premiärpaddling till påsk kring Strömstad. Jo, jag vet att det var ett tag sedan du skrev detta, men finns det fortfarande möjlihet till en demoversion av övernattnings/tältplatser odyl kring Koster och Srömstad

MVH Henrik

Trevligt!

Hej!

Eftersom jag är nybliven havskajakägare (tidigare forspaddlare) och för tillfället bor i närheten av Strömstad - så är jag väldigt intresserad!

Hör gärna av dig!

Cilla

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips