Kommentera kommentarer

Ibland får man kommentarer till bilder eller texter. Jag vill ofta kommentera kommentarerna och gör det "på plats", dvs i anslutning till bilden/texten. Risken är dock mycket stor att den som skrivit kommentaren inte kommer tillbaka och läser vad jag skrivit. Det skulle därför vara bra om det fanns möjlighet att skicka mina kommentarer som ett meddelande till de som kommenterat genom att t ex klicka i någon ruta.

HåkanF

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Ett bra förslag! Att man får meddelande om när man fått svar på en kommentar man lämnat.
Ingår det i den nya "din sida"-funktionen tro?

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

clindh

Forumvärd
Sen ett par dagar finns alternativet "Besvara" på kommentarer man fått på egna bilder (mm)
Svaret man skriver visas då lite inskjutet med texten "Svar" framför.

Iom den nya Händelselistan kommer då också den som man besvarat få en rad "NN har besvarat din kommentar på bilden XX" på sin lista, så på det sättet blir man alltså uppmärksammad på att det skrivits svar.

Blir det bra?

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.