mad as ice; sa:ha ha ok! =P
Men för längra vandringar typ i Sarek då =D
Nu e det snart vår.. så släng trangia köket och borra knäskålarna för ett lättare 2005..huh
mad as ice; sa:ha ha ok! =P
Men för längra vandringar typ i Sarek då =D
-Patric-; sa:[så släng trangia köket och borra knäskålarna för ett lättare 2005..huh
EmSt; sa:-Patric-; sa:[så släng trangia köket och borra knäskålarna för ett lättare 2005..huh
Men jag tycker om mitt trangia.Inget pyssel med vindskydd i form av aluminiumplattor eller folie. Tungt som en container, javisst. Men det är ok.
-Patric-; sa:EmSt; sa:-Patric-; sa:[så släng trangia köket och borra knäskålarna för ett lättare 2005..huh
Men jag tycker om mitt trangia.Inget pyssel med vindskydd i form av aluminiumplattor eller folie. Tungt som en container, javisst. Men det är ok.
men borra knäskålarna tänker du göra?
EmSt; sa:Hur kom du på idén att borra knäskålarna? Hur mycket vikt tjänade du ?
EmSt; sa:Jag tillhör väl den skaran vandrare som tar med Trangia, gosig sovsäck och thermarest kudde och salami, whiskey och böcker med mig ut i terränglådan. Jag har inte utvecklats till en UL kille ännu.
Nordesjö; sa:EmSt; sa:Jag tillhör väl den skaran vandrare som tar med Trangia, gosig sovsäck och thermarest kudde och salami, whiskey och böcker med mig ut i terränglådan. Jag har inte utvecklats till en UL kille ännu.
Det trevligaste kompromissen är att köpa UL-prylar (köpa prylar är kul)