jäklar vad mycket folk det är nuförtiden på centret i solna! knappt ett ledigt rep någonstans, hög pladdervolym och brist på omklädningsskåp. Nåt eller mycket gör de förstås rätt , men jag måste ändå få hoppas ändå att det blir lugnare snart när säsongs-startsivern falnar ..
är det lika på de andra väggarna i stockholm, en generell ökning av inomhusklättrandet? blir att man längtar ut lite.. Minns tex Wied Babu på Malta, hundratals leder i den lilla dalen och vi var oftast ensamma där hela dagen..
Knökfullt på centret
- Trådstartare jamo
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Fortfarande klättra ute
Tjenare Anna,
Jag kan tänka mig att klättra ute. Bor i närheten av Gåseborg men kan även ta mig in centralt kollektiv om det skulle vara så. Jobbar oregelbundet och behöver ca1,5 v framförhållning för att kunna styra upp hämtning av barn etc. Var och bouldrade lite på centret i solna idag. Inte fullt så smockat som när du var där sist. Det fanns lediga rep men saknade någon som höll i andra ändan.
Ha det bäst.
/Johan
Tjenare Anna,
Jag kan tänka mig att klättra ute. Bor i närheten av Gåseborg men kan även ta mig in centralt kollektiv om det skulle vara så. Jobbar oregelbundet och behöver ca1,5 v framförhållning för att kunna styra upp hämtning av barn etc. Var och bouldrade lite på centret i solna idag. Inte fullt så smockat som när du var där sist. Det fanns lediga rep men saknade någon som höll i andra ändan.
Ha det bäst.
/Johan