jäklar vad mycket folk det är nuförtiden på centret i solna! knappt ett ledigt rep någonstans, hög pladdervolym och brist på omklädningsskåp. Nåt eller mycket gör de förstås rätt , men jag måste ändå få hoppas ändå att det blir lugnare snart när säsongs-startsivern falnar ..
är det lika på de andra väggarna i stockholm, en generell ökning av inomhusklättrandet? blir att man längtar ut lite.. Minns tex Wied Babu på Malta, hundratals leder i den lilla dalen och vi var oftast ensamma där hela dagen..
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Knökfullt på centret
- Trådstartare jamo
- Start datum
Betalt samarbete
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Fortfarande klättra ute
Tjenare Anna,
Jag kan tänka mig att klättra ute. Bor i närheten av Gåseborg men kan även ta mig in centralt kollektiv om det skulle vara så. Jobbar oregelbundet och behöver ca1,5 v framförhållning för att kunna styra upp hämtning av barn etc. Var och bouldrade lite på centret i solna idag. Inte fullt så smockat som när du var där sist. Det fanns lediga rep men saknade någon som höll i andra ändan.
Ha det bäst.
/Johan
Tjenare Anna,
Jag kan tänka mig att klättra ute. Bor i närheten av Gåseborg men kan även ta mig in centralt kollektiv om det skulle vara så. Jobbar oregelbundet och behöver ca1,5 v framförhållning för att kunna styra upp hämtning av barn etc. Var och bouldrade lite på centret i solna idag. Inte fullt så smockat som när du var där sist. Det fanns lediga rep men saknade någon som höll i andra ändan.
Ha det bäst.
/Johan
Aktuellt
Politisk reklam
Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!
Dela: