Knivtillverkning som hobby!

Finns det någon mer som bor i Kalix med omnejd än jag?
Jag skulle vilja ha gjort en knivslida och vill ogärna skicka iväg den kniven.
Det är en kökskniv som jag anv. till skära rent älgkött med i slakthuset och även här hemma.
IMG_20200924_082121458.jpg
 
Perfektion, typ, dina handtag sitter verkligen nu. Du har börjat blinga dina och jag kör mer och mer basic [emoji4] Är det en skugga vid bladryggen på första bilden?


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Tack :) Bling och bling, ja kanske lite 😁 Gillar egentligen matta toner mer, men det är så svårt att låta bli att låta färgerna poppa efter några tag på polertrissan.. 🥳
Ja, det är en reflektion av min hand där. Du tror väl inte jag skulle kunna åstadkomma en defekt av den storleken i mitt hantverk ??? :Do_O;)
 
Tack :) Bling och bling, ja kanske lite [emoji16] Gillar egentligen matta toner mer, men det är så svårt att låta bli att låta färgerna poppa efter några tag på polertrissan.. [emoji3060]
Ja, det är en reflektion av min hand där. Du tror väl inte jag skulle kunna åstadkomma en defekt av den storleken i mitt hantverk ??? :Do_O;)

Jag menade ”bling” på ett bra sätt, att du använder fler detaljer, bara. Och nej, jag trodde inte att du skulle bomma en sådan ”skönhetsfläck”. Det hade varit så out-of-character att jag blivit orolig för dig [emoji4]


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 
  • Gilla
Reactions: MAW

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.