• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätter kompis i GBG

Klättra fre-sön

Hej hej!

Ngn som är sugen på att klättra fre, lör eller söndag (14-16/8)?? Har kort på Fabben, men klättrar gärna på domen me =). Klättrar mest 5or o 6or, men öppen för allt!

// Marie

sj har jag inte klättrat på fabben en så är lite sugen på att dra ditt men har just nu kort på domen så får se..
Men bestäm när du är sugen på att klättra så kanske man kan bestämma någon är ju lite sugen på att kolla in fabben så vaför inte där med :D

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hur ser det ut för dej blir det något eller har du till och med redan vart å klättrat?

Var ute o paddlade havskajak hela dan i torsdags, o lyckades överanstränga högra handleden..... Trodde de skulle gå över i ett nafs, men den är fortfarande insmord i tigerbalsam o lindad för minimal rörelse, så blir nog till att hålla sig från väggen en vecka iaf *MORR MORR*

Ha de gött =)

Var ute o paddlade havskajak hela dan i torsdags, o lyckades överanstränga högra handleden..... Trodde de skulle gå över i ett nafs, men den är fortfarande insmord i tigerbalsam o lindad för minimal rörelse, så blir nog till att hålla sig från väggen en vecka iaf *MORR MORR*

Ha de gött =)

det var ju inte kul det du får ta å krya på dej ;D

Tja kanske någon som är intresserad av att klättra snart nu? alla dagar i veckan går men 2 dagar innan skulle vara bra å veta.. kommer dra ner till domen idag å klättra så är någon sugen så går det bra idag me.. kommer vara där från 7 tiden (18 augusti)

Hello!

Även jag söker klätterkompisar i Göteborg, då de ytterst få jag har opraktiskt nog är bosatta på annat håll. Har alldeles nyligen gått topprepskurs på Domen. Innan dess har jag klättrat lite sporadiskt så jag är ingen superstjärna direkt. :eek:) Tycker dock det är väldigt roligt och skulle vilja komma igång lite mer...Kille eller tjej kvittar mig. Själv är jag 26 år. Maila om du är på!

Hälsningar

//Emma

Jag är tillbaka från semestern nu och vill komma igång med klättrande så snart jag kan/orkar. Kommer att köra lite inomhus på Klätterdomen, kanske i helgen men troligen nästa vecka. Har väldigt svårt att komma i fas med jobb efter semestrande, kroppen är riktigt tung..

Jag är tillbaka från semestern nu och vill komma igång med klättrande så snart jag kan/orkar. Kommer att köra lite inomhus på Klätterdomen, kanske i helgen men troligen nästa vecka. Har väldigt svårt att komma i fas med jobb efter semestrande, kroppen är riktigt tung..

bra att veta i alla fall.. jag kommer vara där som vanligt :p

Topprep utomhus ...

Hej!

Jag är en färsking inom klättring (dessvärre icke i övrigt) som söker någon som kan förbarma sig över mig och ta mig ut på lite klättring utomhus i GBG-trakten. Hittills har jag bara klättrat och toppsäkrat inne, men vill väldigt gärna komma ut och göra det.

Det är lika bra att jag erkänner att jag ännu inte har gått någon kurs för klättring utomhus, men kommer göra det senare i höst. Jag är dock ivrig att komma ut så snart som möjligt. Jag behöver alltså någon som kan rigga ordentligt. Säkringen är inga problem.

Inga typer av tider är omöjliga för mig — jag kan dag, kväll och helg. Skulle det knipa kunde jag nog fan natt oxå. Jag har bil.

Ha d!

/m

Senast ändrad:

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips