Katt på fjällvandring

när du skriver ett inlägg så kan du rulla neråt på sidan, då dyker det upp en avlång knapp som heter ; Hantera bifogade filer, klicka där så kan du i din dator leta reda på bilder du har där, på bilden du hittar dubbelklickar du, och sedan "Ladda Upp", sedan stäng, och sedan skickar du in inlägget som du brukar göra.
Finns det ingen nätbutik som säljer en UL-knapp som kan monteras på valfri utrustning, knappen heter "Hantera bifogade katter". Finns kanske i formaten "Hantera bifogade barn", "Hantera bifogade svärföräldrar" mm... undrar om man måste vara inom täckning för 3G för att det ska funka...

Då det trots ivriga prestationsavlönade försäljares garantier om 3 G täckning så går jag inte på det, utan klickar lugnt på "hantera bifogade filerknappen";), Psst greendanger, jag har massor av blandade filer...
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Menaru så här ?....
attachment.php

Har du någon gång tänkt på att söka till Konstfack?
 
Tack Peter, för alla goda och positiva tips. Fodertillverkaren Royal Canin har faktiskt sponsrat Morgan Nilssons fjällvandring med en fantastiskt snygg transportväska i brandkårsrött. Väskan går att fästa överst på min Berghaus ryggsäck, Atlas Cyclop II, och är vattentät med uppfällbara ventilationsluckor på sidorna.
 

Bilagor

  • Morgan-02.jpg
    Morgan-02.jpg
    236.4 KB · Visningar: 836
Jag måste få visa den ärade läsekretsen denna bild. Den kanske blir klassisk eftersom det är första gången som en katt blir dokumenterad på fjällvandring. Morgan gjorde bara två övernattningar, eftersom vi fick vända under Murtsertoppen på grund av sammanhängande snöfält bort mot slutmålet - Tärnaglaciären. Första natten tillbringade katten i fjällbjörkskogen intill Drottningleden ovanför Hemavan. Silvia hade då redan invigt sin vandringsled, men jag hade gärna sett drottningens minspel om Morgan dykt upp i närheten. Hur hade säkerhetsvakterna reagerat om katten kommit för nära?
 

Bilagor

  • Morgan-03.jpg
    Morgan-03.jpg
    234 KB · Visningar: 868

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Jag måste få visa den ärade läsekretsen denna bild. Den kanske blir klassisk eftersom det är första gången som en katt blir dokumenterad på fjällvandring. Morgan gjorde bara två övernattningar, eftersom vi fick vända under Murtsertoppen på grund av sammanhängande snöfält bort mot slutmålet - Tärnaglaciären. Första natten tillbringade katten i fjällbjörkskogen intill Drottningleden ovanför Hemavan. Silvia hade då redan invigt sin vandringsled, men jag hade gärna sett drottningens minspel om Morgan dykt upp i närheten. Hur hade säkerhetsvakterna reagerat om katten kommit för nära?


Jaa det vet man ju inte, men jag kan se det framför mig så här kanske....
(förlåt, det blev visst Viktoria i stället)
 

Bilagor

  • namnlös.jpg
    namnlös.jpg
    33.8 KB · Visningar: 782
Senast ändrad:
Tack Peter, för alla goda och positiva tips. Fodertillverkaren Royal Canin har faktiskt sponsrat Morgan Nilssons fjällvandring med en fantastiskt snygg transportväska i brandkårsrött. Väskan går att fästa överst på min Berghaus ryggsäck, Atlas Cyclop II, och är vattentät med uppfällbara ventilationsluckor på sidorna.
;
Från mig får du bara positiva tankar, kattälskare står högt i kurs hos mig;)
 
Peter, oss herrar emellan måste jag få säga att dina teckningar och kommentarer är fruktansvärt roliga. När du bifogade bilder på dina favoritkatter, bröt jag nästan samman och tänkte på vad ledningen för Utsidan.se skulle säga om vi gjorde om Forumet till en utställning om våra katter på olika diverse promenader. För att inte tala om alla dessa seriösa människor, som betvingar Sarektjåhke med flera toppar, med allvar i blickarna...
 
Näe det har jag inte, farsan lärde mig rita lite sen har det bara rullat på, jag har önskat länge att jag hade en "uppgift" med mit kluddrande men vet inte hur, konstfack ?, de e väl bara för dom som verkligen kan rita.

Uppenbar räcker vandalism och sekunda skådespeleri oxså.....Dina teckningar har ju potensial förutom att man blir glad av dem!
 
Uppenbar räcker vandalism och sekunda skådespeleri oxså.....Dina teckningar har ju potensial förutom att man blir glad av dem!
Tack seobserver, många gånger har jag önskat att jag fick rita av "händelser" på någon kvällstidning, men det skulle nog bli ett j...a liv kanske då jag älskar att "spetsa till det "
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.