Kalmartjej sökes till multisportteam

Multisportklubb?

Tja!

Jag bor i Kalmar och lite intresserad av att pröva på det för skoj skull. Finns det nån klubb i Kalmar eller e ni bara ett gäng polare?

Mvh jörgen

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
klubb

Nej, det finns ingen klubb. Men varför inte fundera på att starta en!?
Vi kommer att ha ett "litet" race i Kalmar i mitten på juni. Racet är ett test och "lite på skoj", men går allt bra så är i alla fall jag mycket intresserad av att arrangera ett mer seriöst race.

Banan kommer att vara:
Canadensare inom strömmarna runt slottet, utsidan tillbaka. MTB ett par mil upp mot Rokneby längs Kalmarsundsleden, sen orientering.
3 mannalag som inte behöver vara mixade! Låter det intressant?

Jag kommer att ställa upp i Åbro adventure race i augusti tillsammans med en kompis från GBG, vi kör under namnet XPAT. Men jag har inte tillräckligt många lagkamrater för ett fullskaligt team än....

team tazmanian devils

Hej Foss.
Jag kunde inte undvika att fråga om det är möjligt att hänga på denna för-racet ni ska köra inför MS.
Jag och Anna kan komma och hälsa på likasinnade och dela erfarenheter.
Vad säger du?
Dan

Oj då.

Visst det skulle vara roligt. den 15/6 är det hela planerat att gå av stapeln.

Jag misstänker att er erfarenhet är mycket större än vår, för att underdriva något. ;o)
Slå mej gärna en signal, 0709 253127

Attans..

Tjena Ni!

Nu missade jag det här för jag har stuckit upp till Göteborg. Är ni nått gäng som tränar eller blev allt en stor flopp? Kanske nån ny tävling på G efter sommaren?

Jörgen

Flopp och flopp...

Njae, tävlingen floppade ur. Men jag "kämpar vidare" har kommit i kontakt med 2 tjejer som ev. är intresserade + att en kompis i Göteborg redan är involverad....

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips