Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kajak-bil
- Trådstartare Friskus1
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Hyffsat stor kombi paddlingsgrejer tar plats och ett långt tak är ett måste om man skall lasta hyffsat stadigt. 99.99% av all körning sker på plan landsväg så offroad egenskaper har inte högsta prioritet. Min nästa bil har en modern snål disel
Hans Friedel
PS Jag hoppas maskinen till vänster är en vedklyv och inget som har med matlagning att göra

Hans Friedel
PS Jag hoppas maskinen till vänster är en vedklyv och inget som har med matlagning att göra
En 240 i bra skick är en utomordentlig praktisk och billig transport. Det något höga förbruket mer än kompenceras genom att detta är en bil dom flästa kan serva med vanliga handvärktyg. "Världens mest moderna veteranbil!" Här är mina:
För snabbare förflyttningar har även en Subaru Forester Turbo införskaffats - praktisk och stryktålig, ungefär som en modern 245:a!

För snabbare förflyttningar har även en Subaru Forester Turbo införskaffats - praktisk och stryktålig, ungefär som en modern 245:a!

Jag tycker den här tråden mer än allt annat visar att den optimala kajakbilen inte existerar i en objektiv kontext, utan snarare att kajaker går att transportera med vad som helst!
Det är väl bra!
Tror att takräcke och kajakhållarna har större betydelse för att varje lastning ska gå snabbt och bli bra.
Det är väl bra!
Tror att takräcke och kajakhållarna har större betydelse för att varje lastning ska gå snabbt och bli bra.
Citroën
Kan sterkt anbefale en Citroën C5 stv. Hdi som kajakkbil nr. 1. Jeg har hatt 3 XMer til kajakkbil og er nå på min andre C5 stv hdi. Jeg kjører ca 5-6 000 km pr år med kajakk på taket, da jeg de siste årene har padlet i vesterålen, lofoten, helgelandskysten m.m.
For uten å være en meget komfortabel, driftssikker, samt billig i anskaffelse og drift har den to store fordeler. 1) det er langt mellom kajakkrybbene 2) bilen kan heises ned slik at kajakkene kan lett tas på og av! Stor fordel.
Kan sterkt anbefale en Citroën C5 stv. Hdi som kajakkbil nr. 1. Jeg har hatt 3 XMer til kajakkbil og er nå på min andre C5 stv hdi. Jeg kjører ca 5-6 000 km pr år med kajakk på taket, da jeg de siste årene har padlet i vesterålen, lofoten, helgelandskysten m.m.
For uten å være en meget komfortabel, driftssikker, samt billig i anskaffelse og drift har den to store fordeler. 1) det er langt mellom kajakkrybbene 2) bilen kan heises ned slik at kajakkene kan lett tas på og av! Stor fordel.
Liknande trådar
- Svar
- 16
- Visningar
- 5 M
- Svar
- 13
- Visningar
- 3 M
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar