Jakten på Knorr Spaghetteria

En positiv nyhet är att ica har lanserat tonfisk i påse!
Tycker personligen att den håller väldigt bra kvalitet dessutom.

Har kört spaghetteria ett par gånger nu och pallar inte det längre. Smakar skit och måste kokas typ 7 minuter. Jag Mailade med knorr och man kan inte köpa annat än carbonara och bolognese i sverige. Inte ens Ica maxi får tag på dessa. Däremot från tyskland kan man köpa ca 10 olika smaker.

Real är dyrt, men Fan så god viltgrytan är tex. Så många gånger per år är jag inte ute och vandrar så nån extra hundralapp kvittar. Snålar hellre in på utrustning som ändå bara mättar ögat

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Vilka är juryns favoriter inför säsongen vår-sommar 2026? Bland vinnarna finns bland annat en lättviktsryggsäck och en svensk designklassiker.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
"Tex" i Torneå har verkligen fått knorr på försäljningen...för oss i norr...bra utbud :).... Sen slår jag ett slag för kolbullen... En energibomb ...snudd på palt... ;-)
Anders

Finns på Willys Katrinelund (Malmö) den 30/6 -14. Carbonaran och Bolognese.. Endast testat Bolognese och den var helt okej, smakar lite som skolans spaghetti och köttfärsås.

avslutad210712

Gäst
"Tex" i Torneå har verkligen fått knorr på försäljningen...för oss i norr...bra utbud :).... Sen slår jag ett slag för kolbullen... En energibomb ...snudd på palt... ;-)
Anders

Glöm inte Blairs chips när du är in där. 28:-/påse jämfört med 52:- hemma

Har kört spaghetteria ett par gånger nu och pallar inte det längre. Smakar skit och måste kokas typ 7 minuter. Jag Mailade med knorr och man kan inte köpa annat än carbonara och bolognese i sverige. Inte ens Ica maxi får tag på dessa. Däremot från tyskland kan man köpa ca 10 olika smaker.

Real är dyrt, men Fan så god viltgrytan är tex. Så många gånger per år är jag inte ute och vandrar så nån extra hundralapp kvittar. Snålar hellre in på utrustning som ändå bara mättar ögat

Har du nån adress man kan beställa ifrån....man har ju tröttnat lite på dom få man kan tjöpa här?

hur måste man förvara den?kallt eller funkar det att ta med upp på fjället utan att den blir dålig på en gång??

mvh/P

Tonfisken förvaras i vanliga skafferiet, ej i kylskåpet. Så det är bara att slänga ner en bunt i ryggan...

Glömde: Den går som helkonserv, du hittar påsen på hyllan bland fiskbullar, tonfisk, och övrig helkonserver på ICA

Mvh troswe

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips