Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
....ut i fjällen och vandra istället för att sitta på ett kontor! Blir tokig av att sitta och läsa om prylar och ställen som folk varit på och inte kunna bege mig ut nu genast....
Så nu har jag fått utlopp för lite frustration
Då ska du veta hur det känns att få skjuta upp den väldigt efterlängtade höstvandringen ett år och få tacka nej till ett jobb i fjällen pga sjkuskrivning! Så blir du galen av att sitta på kontoret så blir jag galen av att sitta hemma och inte få göra annat än att se på tv...
MVH//Johan "med den dåliga ryggen" Sangby
Ps: Självömkan är den bästa medicinen som finns, förutom Tiparol förståss =)
[Ändrat av undar 2002-09-19 kl 23:09]
Åsa,
Alltså, det där är nästan slag under pistillen Hoppas du får riktigt dåligt väder. Bara skämta. Är riktigt avis på dig. Jag får väl låtsas att t-banan är tåget till fjällen och att söders höjder är Sarek eller nåt...... Fast idag regnar det här. Men som jag alltid brukar säga: det finns inga dåliga kläder, bara dåligt väder...
Jag ska tänka på det! För det regnar garanterat, det gör det alltid när jag är ute. Men det gör inget!! Vi ska gå Kläppen-Helags-Gåsen-Ljungris-Kläppen tänkte vi.
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
5 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...