Jävla käbbel! Bara o köpa annat om de inte passar.. 😁
Eh, jag har inte köpt ett friluftsplagg på 15 år och ser ingen anledning att göra det nu heller. Speciellt inte någon fejkparamilitär "smock" lol.
Jävla käbbel! Bara o köpa annat om de inte passar.. 😁
Eh, jag har inte köpt ett friluftsplagg på 15 år och ser ingen anledning att göra det nu heller. Speciellt inte någon fejkparamilitär "smock" lol.
Och seriöst, WP lär ju bara betyda mer fluorokarboner. I vart enda jävla ytterplagg. Och hur kan sälja fleece 2019? Så djefla dumt.
Varför så bitter? Ingen har väl sakt att du måste köpa
Jag är dålig på förkortningar... Vad menar du med WP?
Med ditt uttalande verkar det som att du är i köptagen, men inte tänker köpa Garphyttan från ITAB, så Tundramans respons är relevant.Tillägg #2: “Våra plagg skall vara funktionella hjälpmedel och verka i harmoni med användare och i nära dialog med stort fokus på att visa hur och vad vi tänkt uppnår vi just detta." - Johan Skullman
Vad är det för jäkla icke-statement??? Vad menar han? Företagarsvammel utan bärighet. Nja nåt från garphyttan blir det inte.
Ryggficka/fickor är vanlig hos den typen av plagg. Fördelen är att man kan lasta mer, nackdelen är att den är extremt knölig under en ryggsäck. Jag gillar jacktypen men när man ökar antalet fickor ökar knöligheten, vikten och risken att fastna i saker.
Ämnar Garphyttan bli ett slags "premium"-märke med samma prisnivå som Fjällräven? Synd. Jag gillade att deras TP-X-jackor kändes rätt överkomliga ha prismässigt.