Itab / Idefixteko

sådär...

...alla byxor som jag har köpt utom packaway-byxorna har varit konstiga i skärningen...är inte särskilt impad av kvaliteten heller, men..

...de har några godbitar, Packaway-stället, enklare mössor och vissa strumpor (som inte är deras märke dårå...)

Vet man vad man ska köpa så blir man nöjd, annars är det lite tombola...

//J
 
Surahammar

Eftersom jag startade tråden, så måste jag väl berätta. Jag var till Surahammar häromveckan, och handlade på ITAB. Mycket imponerande, både utbud, kunnande och service. Så fort någon vara inte fanns framme gick de och hämtade den på lagret. Dessutom fick jag reda på att allt från deras eget märkt TP har lite längre ärmar och ben än "normalt". Mycket bra för mig, som är lång och smal.
Jag köpte tre par byxor, alla i storlek 150, och med bra passform. Dessutom blev det en regnjacka med hur mycket finurliga detaljer som helst, en orange keps, och som bonus en tenniströja för bara 19 kronor. Allt är tvättat, provat och använt, och fungerar hur bra som helst.
Tvärt emot vad jag tyckte tidigare i tråden - nu är jag riktigt förtjust i ITAB!
 
Säljer själv en del av det sortiment som Itab har sockor, underställ mm. Fast har ändå handlat en del varor där tex byxor. Det har alltid fungerat bra. Snabba leveranser.
 
Helt klart bästa butiken.. är uppvuxen i Surahammar så jag har köpt de mesta i klädväg där enda sen första ägaren öppna lilla butiken så har allt fungerat bra och vart nöjd med kläderna..

Nu är de mkt större sortiment och har även försökt få dom att ta in annan utrustning som tält o sovsäckar mm..
 
Jag har lyckats få fel en gång ifrån Itab... Hade beställt ett set Jacka/byxa, där de skickade helt fel storlek på jackan och jag hade mitt i allt lyckats beställa helt fel storlek på byxorna (fick jacka small, byxa xxl, jag har Large/Large) :-S

Dessutom - jag var hemma i Sverige och skulle snart resa tillbaka till Norge. Bråttom att få grejorna rätt... Hur göra?

Jag ringde de, de (och jag beklagade) för det inträffade. Sen skickade de de nya (rätta) varorna samma dagen - innan jag ens hade hunnit skicka tillbaka 'fel'-varorna.

Service!!! :) Kan inte annat än ge Itab tummen upp. Två tummar! Tre......nej vänta, det har jag inte.
 
Jag har bara handlat en gång ännu, men jag köpte byxan T&P Vildmark. Dom sitter heeelt perfekt och verkar tåla vad som helst nästan. Jag är extremt nöjd. Jag kommer absolut handla mer av ITAB.
 
Itab

Köpte en anorak nu för 2 veckor sedan och frågade då om dom var små i storleken och om dom var det så kunde dom skicka en st större , Men dom skulle vara normala i storleken , Vad tror ni hände , Jo dom var små i storleken och det var bara och skicka tillbaks den för att få en ny . Men det var första och förhoppningviss sista gången det vart fel , har aldrig varit nå problem förut.
 
Köpte en anorak nu för 2 veckor sedan och frågade då om dom var små i storleken och om dom var det så kunde dom skicka en st större , Men dom skulle vara normala i storleken , Vad tror ni hände , Jo dom var små i storleken och det var bara och skicka tillbaks den för att få en ny . Men det var första och förhoppningviss sista gången det vart fel , har aldrig varit nå problem förut.


ibland kan det vara svårt att bestämma om ett plagg är litet i storleken, eller om det är användaren som är "stor i storleken".
 
Måste väl oxå ställa mig i hyllningskören. Helt suverän butik.
Har de flesta kläderna härifrån. Och ett extra plus till deras underställ. Testat dubbelt så dyra merinounderställ som inte varit i närheten av den klass deras håller.
Hasse
 
Vi har också goda erfarenheter från ITAB. Prisvärt och ett bra alternativ till märkesprylarna. Deras merinokläder är jättesköna!
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.