Itab / Idefixteko

Jag skickade en beställning till Itab på ett par byxor storlek C150 och lite annat. Ett svar kom, att de hade annulerat min order, för byxorna fanns inte i D104!
På deras hemsida fanns fortfarande C150 kvar, så jag gjorde en ny beställning. Vi får se hur det går...
 
Jag handlar det mesta i klädväg hos Itab och för mej har det alltid funkat. Byte p.g.a fel storlek gick också smidigt. Hyfsade kläder till bra pris.
Pär
 
Jag har också handlat en hel del från ITAB, aldrig haft några problem och upplevt att servicen är bra vid bytesreturer och kontakt med kundtjänst.
 
Jag tror att trådskaparen har gjort samma fel som jag gjort vid något tillfälle, men upptäckt i tid.
När man öppnar listan över storlekar och väljer sin storlek så scrollar jag vidare med hjulet på musen och istället för o komma ner på sidan väljer man en ny storlek.
Lätt hänt, men retfullt.
 
Nejdå

Nej, jag hade fått en bekräftelse med rätt storlek, så felet var inte mitt. Vi får väl se vad som händer.
 
Nej, jag hade fått en bekräftelse med rätt storlek, så felet var inte mitt. Vi får väl se vad som händer.

OK, då är det ju solklart deras fel.

Jag har bara handlat i deras butik direkt, gillar mycket av deras kläder och framförallt priserna men tycker det är svårt med storleksbestämmningen.
 
För att balansera intrycket en aning vill jag påpeka att jag handlade en hel del på ITAB, tills jag blev nekad en solklar reklamation (delaminering vid första tvätten). Sedan dess handlar jag aldrig där igen.
 
Tji 150

Det har kommit ett mejl nu, att byxorna var slut i min storlek med. Trist, speciellt som det kanske fanns något par kvar när de annulerade den första beställningen.
Vi får väl se om jag bryr mig om dem hädanefter. Det får allt dyka upp något väldigt åtråvärt i så fall.
 
Har handlat där många gånger. Ibland blir det fel, men de har varit väldigt snabba med a fixa till det. Mycket bra service och produkter med tanke på priserna.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.