Island runt på cykel i sommar!

Hej på er!

Tänker dra till Island i sommar och cykla runt i ca 3 veckor. Kanske det är nån därute som också ska dit som jag kan sällskapa med, vore hur trevligt som helst! ;-)

Andreas

Island

Hej !

Befinner mig nu i Irland och ar pa vag till Island via Skottland. Nar har du tankt vara pa Island ?

Jesper

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Island

Tjena!

Tänkte ta färjan från Bergen via Färöarna till Seydisfjordyr. Tror det går en färja den 19:e juli. Siktar på att cykla runt o utforska denna spännande ö i ialla fall tre veckor!

Ha de gôtt!

Andreas

jag vill också

jag vill också åka till island,undrar vad det kostar med båt eller flyg och hur lång tid tar det att kommer dit?

jag skulle gärna åka i år nån gång,slå gärna följe,som du mailade om...men jag tror nästan att jag inte kommer att har råd med den resan med,redan ngr. andra resa på gång...om det skulle finnas ett billigare sätt att kommer till island skulle jag helst åka i mitten av juni,men skulle då bara har 2 veckor på mig då jag kommer att vara på gotland innan och och efteråt cykla jag igenom italien med en kompis...kan man inte åka med ryanair till island?...;o)...men att kommer till norge borde ju inte vara ett problem,följ med med mig,jag ska startar om 8 timmar ifrån södertälje...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips