Island runt på cykel i sommar!

Hej på er!

Tänker dra till Island i sommar och cykla runt i ca 3 veckor. Kanske det är nån därute som också ska dit som jag kan sällskapa med, vore hur trevligt som helst! ;-)

Andreas

Island

Hej !

Befinner mig nu i Irland och ar pa vag till Island via Skottland. Nar har du tankt vara pa Island ?

Jesper

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Island

Tjena!

Tänkte ta färjan från Bergen via Färöarna till Seydisfjordyr. Tror det går en färja den 19:e juli. Siktar på att cykla runt o utforska denna spännande ö i ialla fall tre veckor!

Ha de gôtt!

Andreas

jag vill också

jag vill också åka till island,undrar vad det kostar med båt eller flyg och hur lång tid tar det att kommer dit?

jag skulle gärna åka i år nån gång,slå gärna följe,som du mailade om...men jag tror nästan att jag inte kommer att har råd med den resan med,redan ngr. andra resa på gång...om det skulle finnas ett billigare sätt att kommer till island skulle jag helst åka i mitten av juni,men skulle då bara har 2 veckor på mig då jag kommer att vara på gotland innan och och efteråt cykla jag igenom italien med en kompis...kan man inte åka med ryanair till island?...;o)...men att kommer till norge borde ju inte vara ett problem,följ med med mig,jag ska startar om 8 timmar ifrån södertälje...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips