Hundbilder

Är det fler än jag som är trött på alla hundbilder på Utsidan? (duckar) Hur intressant kan det vara att se jycken ur alla tänkbara vinklar? (hukar bakom en S:t Bernhard)
:)
(ler lite insmickrande)

HåkanF (biten tre gånger)
 
Är det fler än jag som är trött på alla hundbilder på Utsidan? (duckar) Hur intressant kan det vara att se jycken ur alla tänkbara vinklar? (hukar bakom en S:t Bernhard)
:)
(ler lite insmickrande)

HåkanF (biten tre gånger)

Huh? (-nd)

Är det så många hundbilder? Jag är lite biten av foto, biten några gånger av hund. (Ursäkta den låga nivån, men det är faktiskt fredag eftermiddag). :)

Peter P.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Enda felet med h*ndar är att dom associerar till j*kt, och därmed bj*rn och v*rg, och så är ett flamewar igång på utsidan. För 100:e gången ca.
 
Personligen

tillhör jag de som gödslar med hundbilder. Brukar vara bra i stället för "förgrundsko" enligt min ringa uppfattning. En kamrat av det mänskliga slaget kan vara lika användbar i sammanhanget.

Thure
 
Hunden är en stor del av mitt friluftsliv.

På samma sätt som kajak, klättring, mtb, mm är en stor del för andra.
Vad ska vi mer ta bort? Förslag mottages med tacksamhet.
För egen del (Ja, jag är Skåning!) så tycker jag att det är alldeles för stort fokus på fjällen. Visst det är trevligt med fjällvandring men mitt eget friluftslevande sker till 99,9% i annan terräng.


/Ola
(med sign K9FORCE om det nu är till nån ledning...)
 
Håller med...

... dej litegrand, Håkan!

Fast mer "störd" blir jag av att somliga lägger upp varenda (?) bild från sin vandring eller resa, ofta flera näst intill identiska och utan att berätta någonting om när eller var bilden är tagen.

(Just därför så lade jag själv alldeles nyss en radda nästanlikadana-bilder i min blogg och bara en i fotoalbumet...)

BrittMarie (som inte är jätteförtjust i hundar)
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Är det fler än jag som är trött på alla hundbilder på Utsidan? (

Gick igenom de första 224 nya bilderna som var utlagda(orkade inte leta mer) Jag kunde endast hitta en bild på en hund. I.f.s var det med några bilder på varg(?). Men vargen brukar väl de flesta inte räkna som hund, eller?
 
tillhör jag de som gödslar med hundbilder. Brukar vara bra i stället för "förgrundsko" enligt min ringa uppfattning. En kamrat av det mänskliga slaget kan vara lika användbar i sammanhanget.

Thure
Va? Jag trodde bara att du tog skridskobilder! Då är det väl kylan som biter?
;-)
Håkan
 
Går man en tur med hund så kommer den att hamna med på bilder precis som en mänsklig kamrat ofta gör det. Jag ser ingen större skillnad.
Om någon lägger in en bild på hunden får han/hon genast några bildkommentarer om hur gullig jycken är.
Ingen har någonsin skrivit sådana kommentarer till bilderna på mina medvandrare!
(Avundsjukan dryper....)

HåkanF
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.