Högakustentips?

Nu ska vi till högakusten!
Tänker hyra kajak och tar tacksamt emot tips. Berätta nu för oss var man hyr och var man paddlar! :)
Har hittills hittat kajakohoj som verkar hålla till i Ö-vik. Någon som testat dem?

För att paddla och hyr kajak skulle jag rekomendera Bönhamn, Det ligger längst ute vid kusten mellan Ö-vik och H-sand. Det är otroligt vackert där ute. Jag kan också rekomendera ett besök vid skuleberget, för klättring eller vandring, här kan man också hyra kajaker.

Hoppas att ni får en bra semester!

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Bor själv i Ö-vik och mina föräldrar känner dem som har Kajakohoj så jag kan rekommendera dem. De brukar tydligen kunna skjutsa ut kajaker och dessutom hjälpa till med tips och instruktioner om det behövs.

Mmmmm,

tänk va' bra med Utsidan!
ursäkta det smetiga berömmet,
men det är verkligen fantastiskt att kunna slänga in en fråga
å så dimper det in massa information, Tack!!!
Å turen kommer säkert bli bra, rapporterar väl vad det blev....

Sol från Claes & Annika :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips