Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det enklaste är väl kanske att kolla på deras hemsida http://www.hilleberg.se och kolla in vad du vill ha. Sedan kan du ringa till Hilleberg 063-571550 och höra om de har några outlettält. De är antingen använda någon enstaka gång eller så är det nåt mindre fel som inte spelar någon roll för funktionen.
Var det finns på nätet vet jag inte, men jag hittade ett Nallo3 till mycket bra pris på KG Jonssons Sport i Solna förra veckan. De rear ut vår- och sommarkollektionen nu (tror att de fortfarande gör det).
/Carl
Innan jag beställde från Hilleberg skulle jag nog kolla priserna hos Skövde Natur. I min enkla prisjämförelse var i vart fall Staika och Nammatj2GT billigare där än hos Hilleberg.
Innan jag beställde från Hilleberg skulle jag nog kolla priserna hos Skövde Natur. I min enkla prisjämförelse var i vart fall Staika och Nammatj2GT billigare där än hos Hilleberg.
Undrar hur de gör, för de har varken alla tält i butiken eller ett stort lager med varor, så de måste ju beställa från... vem då?
Bor själv i Skövde, så jag är där ganska ofta.
Tänkte förresten köpa sovsäck där snart, men det är smått off topic.
I vilket fall är det en väldigt bra butik med trevlig personal (jag får alltid rabatt) , så jag hoppas att även du blir nöjd med dina inköp.
Återförsäljarna brukar nästan alltid vara billigare än tillverkarna/importörerna. Då återförsäljarna är deras kunder så vill dom inte konkurrera med dom. Men ibland kan även tillv./importörerna ha utförsäljningar och då kan man göra fynd där...
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...