Haglöfs - TAIFUN Q JACKET??

Tja

Ska köpa en fleece windstopper nu när höstvintern börjar på allvar. Är haglöfs taifon Q jacket ett bra alternati. Jag har även kollat en del på North Face Sentinel jacket och gillade vädringsfunktionerna där. (två "låtsas fickor", armhålsvent)

vore tacksam för lite åsikter det verkar ju som om fleece windstopper plaggen regerar ganska hårt men jag har inte hört nåt om de här två plaggen. Tack på förhand

anders frisk

tornado

Jag köpte min tornado för ett tag sedan och jag har hittills inte blivit missnöjd. Jag märkte speciellt att windstopper-fleece är väldigt varmt och gosigt även om det är blött. Det värmer även om det är blött ! Jag tycker att detta är en av de bästa investerinagr jag gjort och jag vill gärna att du ska uppleva samma känsla.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Tipps

Titta även på Tierras WS stretch jacket, den liknar Haglöfs Taifun fast med skillnaden att den har fleece på båda sidor av windstopper menbranet.

Joakim

fel av mig

tja

sorry grabbbar men jag missade visst en detalj. Taifun Q jacket är en tjej model. Jag menade tradewind jackan (haglöfs).

en av anledningarna att jag ville köpa en windstopper fleece e att de är så jäkla smidiga. försvinner inte den funktionen lite med en jacka som har "dubbel" fleece lager?? de som jag kollat på (nån haglöfs model) verkade lite väl bylsiga,

tack för tipsen

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips