• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Härliga vänner i Stockholm?

Hej!

Kanske är detta rätt forum att söka vänner inom. Mia heter jag och flyttade till Stockholm för ca 4 år sedan efter avslutade studier. Har ägnat stort fokus på att arbeta de senaste åren och känner nu att jag verkligen skulle vilja utöka min vänskapskrets och hitta på roliga saker vid sidan av jobbet.

Är en helt vanlig tjej som är mycket intresserad av träning, främst friidrott, styrketräning, klättring och kajakpaddling. De senare två områdena har jag mindre erfarenhet av, så förvänta er ingen expert. Tycker även att det är kul att fotografera och/eller bara umgås över en fika.

Någon som liksom jag vill utöka sin vänskapskrets?
Hör gärna av er!

Mia

Hej!

Det låter trevligt! Första gången jag är inloggad på en sådan här sida, så jag är lite osäker hur man går tillväga. Men precis som du beskriver har jag jobbat väldigt mycket de senaste åren, tagit hand om mina två barn, inte mycket tid över till socialt. Intresserad av att hitta på roliga saker/aktiviteter på fritiden tillsammans med nya vänner.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
[
Hej Mia,

Hör gärna av dig om det fortfarande är aktuellt :)

Louise heter jag, har bott i Sthlm sen 2003. Är inte så aktiv men behöver aktivera mig för att gå ner i vikt. Träffa nya människor är så roligt... det kan jag inte få nog av.

Jag har varit tjänstledig i ett år för studier på SU men ska snart börja jobba igen.

Du når mig på Lojo200@hotmail.com

Bästa hälsningar, Louise

QUOTE=Mians;497563]Hej!

Kanske är detta rätt forum att söka vänner inom. Mia heter jag och flyttade till Stockholm för ca 4 år sedan efter avslutade studier. Har ägnat stort fokus på att arbeta de senaste åren och känner nu att jag verkligen skulle vilja utöka min vänskapskrets och hitta på roliga saker vid sidan av jobbet.

Är en helt vanlig tjej som är mycket intresserad av träning, främst friidrott, styrketräning, klättring och kajakpaddling. De senare två områdena har jag mindre erfarenhet av, så förvänta er ingen expert. Tycker även att det är kul att fotografera och/eller bara umgås över en fika.

Någon som liksom jag vill utöka sin vänskapskrets?
Hör gärna av er!

Mia[/QUOTE]

hej

Jag är på för lite skoj friluftsaktiviteter i Stockholmstrakten :) Gillar det mesta (utom klättring då möjligtvis...) inom friluftsliv, men numera blir det mesta barnanpassat vilket ju är trevligt på sitt sätt. Men jag prioriterar lite egentid också, så möjligheter till andra typer av aktiviteter finns också!
Maila mig gärna på; hemtillmig8@hotmail.com

Jag är på!

Friluftsintres- och träningsintresserad tjej som bor i Solna, 1 barn. Hittar gärna på aktiviteter både med och utan barn. Gärna någon som vill springa, åka skidor etc. med barnvagn på vardagskvällar! Hyfsat vältränad men inte elit.

Hej tjejer! Har lust at bli lite mer aktiv men hatar att ge mig ut i skogen själv och vandra. Är nybörjare inom vandring men har kängor och kläder, och vad mer ska behövas förutom skoj vandrarkompisar? Ska vi dra ihop nån dag och hitta på nåt?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips