• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Träningsvänner sökes i Göteborg

Hej!

Kanske är detta rätt forum att söka vänner inom. Mia heter jag och håller på att flytta till Göteborg efter ett antal år i Stockholm, Uppsala och Lund. Har ägnat stort fokus på att arbeta de senaste åren och känner nu att jag verkligen skulle vilja utöka min vänskapskrets och hitta på roliga saker vid sidan av jobb m.m.

Är en helt vanlig tjej som är mycket intresserad av träning, främst friidrott, styrketräning, klättring och kajakpaddling. De senare två områdena har jag mindre erfarenhet av, så förvänta er ingen expert. Tycker även att det är kul att fotografera och/eller bara umgås över en fika.

Någon som liksom jag vill utöka sin vänskapskrets?
Hör gärna av er!

Mia
 
Hej! Jag ses gärna o hittar på roliga aktiviteter o äventyr:). Jag går också en klättringskurs, har hoppat fallskärm, gått seglingskurs mm. Ses gärna o planerar in ngt kul.
 
Det går väl inte att ha för stor vänskapskrets :)
Jag hittar gärna en löparkompis då jag vill komma igång någelunda regelbundet. Gillar också att fota-hellre än bra, och klättrar rätt mycket. Det är bara att höra av sig!
/Karin
 
Det är alltid roligt att lära känna nya människor. Dessutom är det få i min umgängeskrets som har samma intressen i träning, klättring, utomhusliv mm som jag. Vore därför extra roligt att träffa några likasinnade. =)
Hör av er! // Hanna
 
Jag är också intresserad av att hitta fler träningskompisar. Har börjat träna löpning det här året. Försöker blanda med mtb, orientering o simning. Även intresserad av klättring, men erfarenheten är ringa (har grönt kort o har klättrat lite inomhus). Havspaddlar en del m är nyfiken på att test motionspaddling också.

Letar lite efter en multisportkamrat om nån är intresserad. På lördag förmiddag ska jag på multisportträning (orientering både till fots o cykel, lätt cykling ska funka på vilken cykel som helst). Kl 10 nånstans i Delsjön (har inte så god koll just nu). Vore kul om nån vill hänga med.
 
Multisport låter kul men jag är tyvärr helt totalt värdelös på orientering...är man en tillgång då ;) ?
 
Kul med fler som är så aktiva, det gillar jag:). Någon som känner för att anta utmaning och anmäla sig till ett halvmarathon med mig? Har inte sprungit halvmara innan men vill, hittar dock ingen som vill haka på..
 
Vilket halvmaraton tänker du dig? Jag är intresserad. Sprang Gbg-varvet i år och har redan anmält mig till nästa års. Är sugen på fler lopp under året dock! =)
 
Jag är inte värdelös på orientering, men jag är bra på att komma sist. Det borde väl gå att lära sig nån gång tänkte jag. Ett alternativ är ju att skaffa ett naturpass o orientera lite tillsammans, inte så mkt motion kanske men en del hjärngympa.

Letar också efter nåt kul lopp under sommaren, till hösten blir det Lidingöloppet, :).
 
Jag har inget planerat på söndagen. Nån som vill hänga med ut en sväng i skogen. Jag är sugen på mtb-cykling, men även öppen för andra förslag.

Den som vill prova orientering får hänga med ut i Skatås på lördag kl 10. Jag kommer nog ta det rätt lugnt o skulle bli glad för sällskap.
 
Hinner inte med orientering imorgon verkar det som men kanske lite mtb på söndag om det inte är allt för hardcore som gäller. Jag o kompisen har precis börjat fundera på om vi skulle vara med på Aim Challange i Lindvallen så det är väl bara o börja träna :)
 
Hinner inte med orientering imorgon verkar det som men kanske lite mtb på söndag om det inte är allt för hardcore som gäller. Jag o kompisen har precis börjat fundera på om vi skulle vara med på Aim Challange i Lindvallen så det är väl bara o börja träna :)

Kl 14 vid burger king vid Delsjömotet så kör vi lite i Delsjöområdet. Jag är fortfarande nybörjare på mtb så det går inte vidare fort.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Ulle_gbg Träningsvänner Gbg - Tjejklassikern Tjejforum 1
LinneaEj Friluftsintresserade tjejkompisar sökes! Tjejforum 12
Kristin123 Vänner i Stockholm med omnejd sökes Tjejforum 0
hav å fjäll Turskidekompis sökes! Tjejforum 0
Pombe friluftsvänner i Karlstad sökes Tjejforum 2
MarieC Friluftiga kompisar i Stockholm sökes :-) Tjejforum 13
Virvlan Vänner Sökes! Tjejforum 0
Nettchen Kompis till tjejklassiker 2011 i Sthlm sökes Tjejforum 0
Nilsson.J Kvinnliga äventyrare sökes att läsa om osv Tjejforum 8
erixon Vandingssällskap sökes Tjejforum 4
Elin- Paddling/Cykel/Löpar kompis i Göteborg sökes Tjejforum 5
Krizzi Klätterkompis sökes i Skövde! Tjejforum 0
fanny83a Kompisar sökes i sörmland Tjejforum 4
HelenaF Träningskompis i Uppsala sökes! (tjej) Tjejforum 0
Sten_GBG Paddelkompis till norska fjordar w30 sökes akut!!! Tjejforum 0
Jojo73 Kajak- & klätterpolare sökes i Göteborg - Nybörjare Tjejforum 20
Sara E Klätterkompis sökes av nybörjare! Tjejforum 2
carro9 Träningskompis i Umeå sökes! Tjejforum 0
Mojorojo Klätterkompis sökes Tjejforum 3
soledad cykel kompis sökes Tjejforum 3
iquela träningskompis göteborg sökes! Tjejforum 2
su94of Seglarstövlar sökes Tjejforum 0
Louise_76 Löparkompis i Ursvik sökes! Tjejforum 0
Ptra Klätterkompis sökes, Norrköping Tjejforum 1
olgabelt ryggsäckstips sökes Tjejforum 5
limpan77 Träningspartner för Box i Uppsala sökes Tjejforum 0
äventyrare1 äventyr sökes Tjejforum 2
NikaO Träningskompis i Luleå sökes! Tjejforum 0
Anna Ellström Vänner för hikingturer kring Göteborg sökes! Tjejforum 27
Jonas_Hollén Tjejsällskap Sökes För Skidresor: Tjejforum 1
POA9 Kvinnligt res/tursällskap sökes av 34 årig skåneman. Tjejforum 0
Nettan A Vandringskompisar sökes! Tjejforum 1
annicaal paddlare till ÅEC, 3 juli, sökes!!! Tjejforum 0
Ptra Klätterkompis sökes (Norrköping) Tjejforum 0
trilobit MTB-tjej i Vänersborgsområdet sökes Tjejforum 0
dreamteam Otränad(e) löparkompis(ar) sökes Tjejforum 2
Maya_x klättringskompis sökes i lund eller malmö Tjejforum 3
jennyn Klätterkompisar Karbin sökes! Tjejforum 4
6383 Klätterkompis(ar) i Uppsala sökes Tjejforum 2
patric_öland SÖKES: Anna och Johanna Tjejforum 0
Gecko girl Tjej sökes till skidåkning i Iran Tjejforum 0
XPAT Tjej sökes Tjejforum 0
tarjis träningskompis i sthlm sökes Tjejforum 1
strapatz Aktivitetsvän i Malmötrakten sökes. Tjejforum 0
plinger landsvägkompis sökes! Tjejforum 2
860718 lag sökes Tjejforum 4
lisan Träningskompisar sökes! Tjejforum 10
annique Sökes sportig tjej i Skåne Tjejforum 0
Extremeskier Multisportare sökes Tjejforum 0
Anna C Lag sökes! Tjejforum 3

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.