• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vänner för hikingturer kring Göteborg sökes!

Hej på er!
Jag känner att det kryper i kroppen och att det är dags att börja ta in det vackraste i livet: naturen. Jag är ingen Mount Everest-tjej, men någonstans måste man börja, och jag gör det här. Så, känner någon för en helg i naturen i vår, hör av er!
 
Hej!
Det låter som en bra ide att komma ut lite i vår. Är ingen extrem idrottare, men det är alltid kul med olika äventyr. Hör gärna av dig....

Hanna
 
Det låter kul!!

Jag är också intreserad av att följa med ut i natuern. Har inte massor av erfarenhet, men vandrat lite och mer lär det bli!!
Så hör gärna av dig/er. Vill ut nu!!
Jag följer gärna med på andra turer som kanot, jogga m.m om det finns någon med intresse för sådana aktiviteter.

//Kajsa
mail: kajsasworld80@hotmail.com
 
Inte bara tjejer?

Hänger gärna med, om det går för sig. Vanliga vandringssällskapet kan fn bara gå där barnvagnar tar sig fram. Maila mig gärna på: anders_sandstroemsnabelaspray.se Provar också att skicka nån av er föregående ett mail och hör hur det går.
 
Kanske dax att boka en träff!!

Nu e det ju flera som är intreserade. Mitt problem är att jag inte känner till vandringsleder runt om i Gbg. Så har någon ett förslag på dag, ställe m.m så vore det kul att komma ut.

Självklart killar också!!!
Kajsa
 
Klart vi ska träffas!

Hej Kajsa!
Trevligt att träffa dig i söndags. Jag är som sagt intresserad av att hänga med på lite vad som helst. Jag har tyvärr inte heller någon direkt koll på var det kan vara lämpligt att vandra, men det är väl kanske dax att börja utforska göteborgsområdet lite ;)
Hoppas vi ses snart igen och det låter ju som om vi kan få med oss lite annat folk också. Jag ska försöka tänka ut något lämpligt utflyktsmål.

/Jenni
 
Hej

Klart man skall ut i naturen nu när våren nalkas. Jag hakar gärna på. Har gått Vildmarksleden några gånger, börjar vid Skatås och går utåt Hindås... fin rutt.

/ Pelle
 
Re: Kanske dax att boka en träff!!

kajsaworld; sa:
Nu e det ju flera som är intreserade. Mitt problem är att jag inte känner till vandringsleder runt om i Gbg. Så har någon ett förslag på dag, ställe m.m så vore det kul att komma ut.

Testa att söka på "Bohusleden", ledens kvalitet och tips på sträckor i Göteborgs närområde har diskuterats ett antal gånger på Utsidan.
 
Vill också gärna följa med ut! Har inte så mycket erfarenhet, men älskar att vara utomhus.
Har ni som skrivit tidigare träffats än?
 
promenader i göteborgstrakten

Det är väldigt lätt att gå dagsturer på Bohusleden. Sjäv har jag gjort det på sträckan Lindome - Kungälv. Ängårdsbergen och Sandsjöbacka är andra trevliga områden att gå i. Jag följer gärna med om ni är några stycken som skall gå. Men jag avstår från väldigt kalla blåsiga dagar.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.