• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vänner

Hej , Jag är en tjej som bor i Orsa norra Dalarna .är 46 år och vill ha vänner som vill börja med längdåkninsskridsor, längd-skidor eller vandra vi har härlig skogsnatur, sjöar hela siljan och skidspår uppe i Grönklitt . bor du inte här, så finns det stugor och annat dyligt att hyra. jag är nybörjare så du behöver ej heller vara så bra. så är du nyfiken och vill ha äventyr så hör av dig..ps har ridit mycke i skogarna här om kring. Liz
 
I Mora

Hej, jag bor i Mora. Min chef bor i Vattnäs, och han säger att isen ligger tjock på Orsasjön. Om den håller sig så, vore det kul att åka en sväng. Än har jag inte ens några skridskor, men det är väl bara att köpa.
Annars så skulle jag vilja åka till Koppången, och göra en skidtur med övernattning. Och sen, när snön försvinner, då har vi ju Siljansleden och Vasaloppsleden att vandra.
Hör av dig. Micke i Mora.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.