• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Härliga vänner i Stockholm?

Hej!

Kanske är detta rätt forum att söka vänner inom. Mia heter jag och flyttade till Stockholm för ca 4 år sedan efter avslutade studier. Har ägnat stort fokus på att arbeta de senaste åren och känner nu att jag verkligen skulle vilja utöka min vänskapskrets och hitta på roliga saker vid sidan av jobbet.

Är en helt vanlig tjej som är mycket intresserad av träning, främst friidrott, styrketräning, klättring och kajakpaddling. De senare två områdena har jag mindre erfarenhet av, så förvänta er ingen expert. Tycker även att det är kul att fotografera och/eller bara umgås över en fika.

Någon som liksom jag vill utöka sin vänskapskrets?
Hör gärna av er!

Mia
 
Hej!

Det låter trevligt! Första gången jag är inloggad på en sådan här sida, så jag är lite osäker hur man går tillväga. Men precis som du beskriver har jag jobbat väldigt mycket de senaste åren, tagit hand om mina två barn, inte mycket tid över till socialt. Intresserad av att hitta på roliga saker/aktiviteter på fritiden tillsammans med nya vänner.
 
[
Hej Mia,

Hör gärna av dig om det fortfarande är aktuellt :)

Louise heter jag, har bott i Sthlm sen 2003. Är inte så aktiv men behöver aktivera mig för att gå ner i vikt. Träffa nya människor är så roligt... det kan jag inte få nog av.

Jag har varit tjänstledig i ett år för studier på SU men ska snart börja jobba igen.

Du når mig på Lojo200@hotmail.com

Bästa hälsningar, Louise


QUOTE=Mians;497563]Hej!

Kanske är detta rätt forum att söka vänner inom. Mia heter jag och flyttade till Stockholm för ca 4 år sedan efter avslutade studier. Har ägnat stort fokus på att arbeta de senaste åren och känner nu att jag verkligen skulle vilja utöka min vänskapskrets och hitta på roliga saker vid sidan av jobbet.

Är en helt vanlig tjej som är mycket intresserad av träning, främst friidrott, styrketräning, klättring och kajakpaddling. De senare två områdena har jag mindre erfarenhet av, så förvänta er ingen expert. Tycker även att det är kul att fotografera och/eller bara umgås över en fika.

Någon som liksom jag vill utöka sin vänskapskrets?
Hör gärna av er!

Mia[/QUOTE]
 
hej

Jag är på för lite skoj friluftsaktiviteter i Stockholmstrakten :) Gillar det mesta (utom klättring då möjligtvis...) inom friluftsliv, men numera blir det mesta barnanpassat vilket ju är trevligt på sitt sätt. Men jag prioriterar lite egentid också, så möjligheter till andra typer av aktiviteter finns också!
Maila mig gärna på; hemtillmig8@hotmail.com
 
Jag är på!

Friluftsintres- och träningsintresserad tjej som bor i Solna, 1 barn. Hittar gärna på aktiviteter både med och utan barn. Gärna någon som vill springa, åka skidor etc. med barnvagn på vardagskvällar! Hyfsat vältränad men inte elit.
 
Hej tjejer! Har lust at bli lite mer aktiv men hatar att ge mig ut i skogen själv och vandra. Är nybörjare inom vandring men har kängor och kläder, och vad mer ska behövas förutom skoj vandrarkompisar? Ska vi dra ihop nån dag och hitta på nåt?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Ann-Cathrine Vänner i Stockholm Tjejforum 12
Ann-Cathrine Vänner att umgås med i Stockholm Tjejforum 1
Kristin123 Vänner i Stockholm med omnejd sökes Tjejforum 0
A W Vänner i Göteborg Tjejforum 17
appear Vänner Kristianstad Tjejforum 2
ele Vänner & bekantskaper i Sthlm Tjejforum 0
rednose Söker normala vänner i Göteborg! ;-) Tjejforum 5
lena87 Söker nya vänner i Norrbotten Tjejforum 5
Skogstokan Nya vänner Hudiksvall Tjejforum 1
Virvlan Vänner Sökes! Tjejforum 0
jeapea Söker vänner i stockholm Tjejforum 0
Sunniva Vänner i Malmö Tjejforum 0
Light Söker nya vänner i Göteborg Tjejforum 12
madde182 vänner,fjällvandra,grottor, eller liknande västernorrland Tjejforum 0
Bettan10 Vänner Tjejforum 0
Cissi86 Vänner söderort? Tjejforum 1
liz Vänner Tjejforum 1
Ptra Söker nya aktiva vänner Tjejforum 1
Johannan Nya vänner i Stockholm? Tjejforum 0
skolan07 söker vänner Tjejforum 9
Anna Ellström Vänner för hikingturer kring Göteborg sökes! Tjejforum 27
vandraren83 Kvinnlig bekantskap i Stockholm Tjejforum 0
Linnea_E Klätterkompis i stockholm Tjejforum 1
ireneha kompisar runt 30, Stockholm Tjejforum 0
xet Mammaledig Stockholm- klättra, promenera Tjejforum 2
MarieC Friluftiga kompisar i Stockholm sökes :-) Tjejforum 13
Moniqan Aktiva personer boendes norr om stockholm? Tjejforum 0
hannaskog Nybörjar klätterkompis, stockholm Tjejforum 0
Vinny Söker klätterkompis Stockholm Tjejforum 3
Lina1983 Träningskompis i södra Stockholm Tjejforum 3
Nina H Tjejträningskompis landsvägscykel 2009 Stockholm Tjejforum 1
Subhani Klätterkompisar i Stockholm! Tjejforum 0
madir Paddlingskompis i Uppsala och Stockholm?! Tjejforum 4
Schteene Klätterkompisar i Stockholm... Tjejforum 3
nerver Klätterkompis i Stockholm Tjejforum 2
Eskimodog Friluftintresserade i Stockholm! Tjejforum 14
alvnas Utelivsintresserad i Stockholm Tjejforum 3
Tenil Träningskompis i Stockholm? Tjejforum 1
akesdottir Träningskompis i (södra) Stockholm Tjejforum 1
800331 Dyksällskap i Stockholm Tjejforum 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.